اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بابل:

سرمایه‌گذاران بازارهای محلی در بابل حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بابل گفت: شهرداری و شورای شهر بابل از سرمایه‌گذارانی که اقدام به احداث بازار محلی در بابل کنند، حمایت می‌کند.

سرمایه‌گذاران بازارهای محلی در بابل حمایت می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرامرز ابوالحسنی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین بازارچه محلی مازندران در بابل اظهار داشت: بابل شهری تجاری و بازرگانی است که از دیرباز به بارفروش معروف بوده و بارفروشی در این شهر باید در شأن مردم باشد.
وی تصریح کرد: تمام تلاش شهرداری و شورای شهر بابل فراهم کردن مکان مناسب برای عرضه محصولات است و در این باره درصدد است همانند گذشته، شرایط بسیار مناسبی برای ایجاد مکان تجاری در سطح استان و شهرستان بابل فراهم، ساماندهی و هدایت کند تا خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارائه شود.
ابوالحسنی بیان داشت: شهرداری و شورای شهر بابل برای ساماندهی بازارچه‌های محلی از ابتدا تمام بازاریان و دست‌فروشان را مورد حمایت جدی قرار داده است.
وی حمایت برای ساماندهی بازارروز، رفع مشکل بهداشتی، ساماندهی سبزی‌فروشان و انتقال آن به میدان امام حسین (ع) را از اقدامات انجام شده شهرداری و شورای شهر بابل در 9 ماهه اول سال جاری برشمرد.
ابوالحسنی احداث بازار بهشت رضوان، بازار امام رضا (ع)، احداث بازار بزرگ در کمربندی شرقی و غربی را از دیگر برنامه‌های شهرداری و شورای شهر بابل برای ساماندهی دست‌فروشان نقاط مختلف شهر بابل عنوان کرد.
این مسئول تصریح کرد: در راستای حمایت از بازاریان، شهرداری و شورای شهر بابل سرمایه‌گذاران خصوصی را از پرداخت 50 درصد عوارض شهرداری معاف کرده و آمادگی کامل داریم از احداث این بازارچه‌ها در نقاط مختلف شهر حمایت کنیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بابل اذعان داشت: شهرداری و شورای شهر بابل از سرمایه‌گذارانی که اقدام به احداث بازار محلی در پنجشنبه بازار بابل کنند، حمایت می‌کند.
ابوالحسنی احداث بازارچه محلی در گله محله، موزیرج و خیابان گنج افروز را از دیگر اقدامات شهرداری و شورای شهر بابل در ماه‌های آینده عنوان کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول