اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهم دی ماه انجام می‌شود

افتتاح کتابخانه 12 هزار جلدی در زرآباد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زرآباد گفت: همزمان با روز بصیرت کتابخانه 12 هزار جلدی در بخش زرآباد کنارک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح کتابخانه 12 هزار جلدی در زرآباد
خیر محمد نهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرآباد اظهار داشت: این کتابخانه نخستین کتابخانه‌ای است که در بخش زرآباد و با مشارکت‌های مردمی افتتاح می‌شود.
وی افزود: زمین این کتابخانه اهدایی از طرف یک خیر در زرآباد است که دارای 200 متر زیربنا است.
نهنگی گفت: امکانات داخلی این کتابخانه نیز با همکاری شورای شهر و شهرداری و مساعدت‌‌های مردمی تامین شده است.
رئیس شورای شهر زرآباد عنوان کرد: عمده کتاب‌های این کتابخانه کتاب‌های مرجع هستند که با همکاری شهرداری، بخشداری، شورای شهر و فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده‌اند.
این مسئول از برگزاری همایش بزرگ بصیرت در زرآباد خبر داد و گفت: به مناسبت نهم دی ماه همایش بزرگ بصیرت با حضور معتمدان و رئیس سفیدان، مسئولان استانی و شهرستانی با همکاری بخشداری، اداره فرهنگ و ارشاد و بسیج برگزار می‌شود.
نهنگی در ادامه ضمن قدردانی از راهنمایی‌های فرماندار کنارک گفت: افتتاح کتابخانه نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه در شهرستان و بخش خواهد داشت.
رئیس شورای شهر زرآباد به احداث مجتمع فرهنگی مصوب شده در دور سوم سفر ریاست جمهوری در زرآباد اشاره کرد و یادآور شد: در صورت تامین اعتبار و احداث این مجتمع فرهنگی 21 هزار نفر از مردم می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند.
نهنگی اذعان داشت: بخش زرآباد دارای ظرفیت‌ها و امکانات بسیار فراوانی در بخش‌های مختلف است.
وی از تحصیل 100 دانشجوی این بخش در دانشگاه‌های استان خبر داد و متذکر شد: باید تلاش شود تا با ارائه خدمات بیشتر به مردم منطقه و شکوفایی ظرفیت‌های موجود در بخش، چهره محرومیت از منطقه برافراشته شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول