اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرد:

بهبود امنیت خوابگاه‌های دانشجویی چمران اهواز

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با فعال شدن گشت‌های موتوری نیروی انتظامی در اطراف خوابگاه‌ها، معضل سرقت و زورگیری از دانشجویان تا حد زیادی برطرف شده است.

بهبود امنیت خوابگاه‌های دانشجویی چمران اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز حسن مروتی با تکذیب اخبار منتشر شده روی برخی سایت‌ها درباره سرقت مسلحانه از دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: حدود سه ماه پیش دو موتورسوار با مسدود کردن راه بر دانشجویی 25هزار تومان از وی سرقت کردند که بلافاصله مبلغ سرقت‌شده از سوی دانشگاه جبران و به دانشجو پرداخت شد.
وی با بیان اینکه بلافاصله پس از این قضیه نیروی انتظامی در جلوی خوابگاه‌ها و دانشگاه مستقر شد، افزود: سرقت‌های صورت گرفته از دانشجویان در اطراف خوابگاه‌ها و دانشگاه به صورت زورگیری بوده که متاسفانه در کل شهر اهواز هر از چند گاهی شاهد این حوادث هستیم.
مروتی یادآور شد: در اطراف دانشگاه در سال‌های گذشته به تعداد محدودی اقدام به زورگیری از دانشجویان شده بود که در هر مورد دانشگاه شهید چمران اقدام به پیگیری و گزارش دهی به دستگاه‌های ذیصلاح به ویژه نیروی انتظامی نمود چرا که معتقدیم دانشجویان باید در شرایط امنیتی مناسبی باشند و حتی یک مورد سرقت هم از دانشجویان، زیاد است.
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز یادآور شد: از زمان فعال شدن گشت‌های انتظامی در اطراف خوابگاه‌ها و دانشگاه تاکنون گزارشی از سرقت و زورگیری دریافت نشده است و امیدواریم روز به روز شاهد برقراری بیشتر امنیت باشیم.
 انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول