اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی صورت گرفت؛

مشارکت خوب دستگاه‌های اجرایی و مراکز تحقیقاتی همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری همدان گفت: امسال دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان همدان با مشارکت خوب دستگاه‌های اجرایی و مراکز تحقیقاتی برگزار شد.

مشارکت خوب دستگاه‌های اجرایی و مراکز تحقیقاتی همدان
محمدالهی ‌تبار امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان با مشارکت خوب دستگاه‌های اجرایی و مراکز تحقیقاتی برگزار شد که امید می‌رود با مشارکت خوب دستگاه‌های اجرایی و حضور خوب مردم بتوانیم یک رابطه معناداری را بین پژوهشگران و محققین ایجاد کنیم.
وی افزود: شهرداری همدان برای نخستین بار است که در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان شرکت کرده و سعی شده رضایت خاطر مراجعین به نمایشگاه را فراهم کند.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری همدان خاطرنشان کرد: شهرداری همدان می‌تواند در راستای عرضه خدمات خوب به همشهریان کمک‌های بسیاری کرده و با ایجاد پایگاه‌های خدمات رسانی مطلوب برطرف کننده نیازهای شهروندان باشد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان نیز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: شهرداری همدان در پنج حوزه کاری در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان در حوزه شهرسازی، برنامه‌ریزی خدمات شهری، ترافیک و حوزه اداری و مالی است.
مجید شاکری بیان داشت: شهرداری همدان در بخش دستاوردهای پژوهشی و فناوری فعالیت خود را آغاز کرده تا بتواند گامی در راستای فناوری اطلاعات و خدمات به صورت علمی و فنی بردارد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان در پایان گفت: در حوزه پژوهش در آغاز کار قرار داریم و هم‌اکنون از عملکرد فعلی راضی نیستیم اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با گسترش علوم و فناوری در بحث پژوهش گام‌های موثرتری برداریم.
انتهای پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول