اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی:

موفقیت‌های کشورمان خواب را از دشمن گرفته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت‌های متخصصان کشور و نظام ما در زمینه ساخت موشک‌های دوربرد خواب را از چشم دشمن گرفته است.

موفقیت‌های کشورمان خواب را از دشمن گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین حسنی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به حماسه نهم دی‌ماه بیان داشت: نهم دی‌ماه سال 88 یادآور خیزش مردم و یادآور روزهای پرشکوه سال 57 بوده است.آن روز نشان‌دهنده بصیرت مردم، ایمان ملت و اطاعت محض از ولایت فقیه بوده است.
نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی از اقدامات اخیر جمهوری اسلامی در این روزهای اخیر سخن گفت و افزود: به برکت نظام و انقلاب ما، ایران اسلامی توانست هواپیمای جاسوسی آمریکا و آن جاسوس آمریکایی را شناسایی و بازداشت کند.
وی تاکید کرد: با توجه تلاش‌های متخصصان ما در زمینه ساخت موشک‌های دوربرد، خواب را از چشم دشمنان ما ربوده است.
حسنی در زمینه مبحث سلامت سخن گفت و تصریح کرد: خوشبختانه به برکت سیاست سلامت محور دولت و مجلس شورای اسلامی اقدامات خوبی در حوزه سلامت ایجاد شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: در حال حاضر دو بیمارستان در این شهرستان در دست ساخت است و دو پزشک متخصص نیز در این شهرستان برای درمان بیماران اقامت دارند.
نماینده مردم نائین ادامه داد: جاده پابوسی آقا امام رضا (ع) در حال دو بانده شدن است که امید است در طول دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تعداد 130 روستای استان گازدار شده و تعداد 100 طرح نیز در شهرستان خور و بیابانک فعال است.
حسنی بیان داشت: خط 11 گاز سراسری مصوب شده که طبق این طرح گاز از منطقه کویری ما عبور کرده و به شهرستان نیشابور و استان گلستان می‌رسد.
وی بیان داشت: برای مناطق و شهرستان‌هایی که دارای نماینده در مجلس شورای اسلامی نیستند از مسئولان استانی خواستاریم که اقداماتی را برای حضور نمایندگان این شهرستان‌ها در مجلس فراهم کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول