اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

مشارکت حداکثری اولویت اول انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: مشارکت حداکثری مردم اولویت اول نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

مشارکت حداکثری اولویت اول انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، حسن عباسی عصر یکشنبه در بازدید از محل ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوکان با تاکید بر لزوم حفظ حقوق شرعی و قانونی در فعالیت‌های انتخابات، اظهار داشت: قانون‌مندی و عدم وجود شائبه از جمله شروط مهم برای جلب اعتماد عمومی است.
وی تصریح کرد: مسئولان حق هیچگونه دخالت در رأی مردم را نداشته و موظفند از رای مردم صیانت کنند و مشارکت حداکثری مردم و نظارت مسئولان بر انجام انتخابات اولویت اول است.
این مسئول با بیان اینکه اجرای مطلوب و سالم انتخابات سبب یأس دشمنان و خوشحالی مردم مؤمن خواهد شد، افزود: مجریان قانون و ناظران انتخابات باید بی‌طرف باشند، چرا که بی‌طرفی در اجرای انتخابات یک اصل مورد تاکید است و ما مکلف به اجرای قانون هستیم.
عباسی خاطرنشان کرد: انتخابات یک امتحان بزرگ برای نظام اسلامی بوده و یک فرصت با ارزش برای مشارکت مردم در اداره کشور و تحکیم و تثبیت پایه‌های نظام است.
وی ابراز داشت: دشمن برای دلسرد کردن مردم از حضور در صحنه انتخابات، از روش‌های مختلفی از جمله ایجاد اختلاف و شبهه ‌افکنی در جامعه به ویژه شبهه تقلب در انتخابات استفاده می‌کند که برای مقابله با این توطئه‌ها، هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان حیاتی است.
فرماندار بوکان با تأکید بر فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس نهم، ایجاد فضای امن و سالم را برای برگزاری یک انتخابات با نشاط ضروری دانست.
وی ادامه داد: داوطلبان برای ثبت‌نام در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در مدت زمان یاد شده در ساعات اداری به این فرمانداری مراجعه و ضمن تحویل مدارک و تکمیل فرم پرسشنامه مربوطه، رسید دریافت کنند و وارد مسیر انتخابات و مراحل بعدی شوند.
این مسئول اذعان داشت: کار ثبت‌نام داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شنبه سوم دی ماه تا روز جمعه 9 دی ماه جاری به مدت هفت روز از طریق این فرمانداری انجام می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول