اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

تخلفات احتمالی انتخاباتی را با جدیت پیگیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی با جدیت با کاندیدا و مسئولان متخلف برخورد می‌شود، گفت: در این زمینه امور را به دقت زیر نظر داریم.

تخلفات احتمالی انتخاباتی را با جدیت پیگیری می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در بخش اول، نخستین مصاحبه مطبوعاتی خود با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداها، انتخابات را مظهر مشارکت مردم در امور و سرنوشت خود عنوان کرد.
وی با بیان اینکه دولت و دستگاه برگزار کننده بر دو اصل قانونمندی و امانتداری در انتخابات، امور این رویداد را آغاز و تا پایان ادامه می‌‌دهند، افزود: در هرمزگان نیز با بهره‌گیری از این دو اصل و فعال‌سازی ستاد انتخابات هرمزگان به این عرصه وارد شده‌ایم.
استاندار هرمزگان افزود: در استان سه حوزه انتخابیه اصلی بندرعباس‌، میناب و بندرلنگه داریم که از این حوزه تعدد پنج نماینده برای حضور در مجلس انتخاب می‌شوند.
وی افزود: حوزه انتخابیه بندرعباس شامل بندرعباس، قشم، بندر خمیر، حاجی‌آباد و ابوموسی است.
عزیزی یادآور شد: حوزه انتخابیه بندرلنگه و میناب نیز به ترتیب شامل بندرلنگه، پارسیان و بستک، و میناب، رودان، جاسک،‌ سیریک و بشاگرد می‌شود.
استاندار هرمزگان ابراز داشت: در حال حاضر پیشنهاد فعال‌سازی و راه‌اندازی تعداد یک هزار و 91 شعبه اخذ رای به ستاد داده شده است که ستاد در حال بررسی و پالایش این پیشنهادات است.
عزیزی افزود:‌ از این تعداد شعبه 405 شعبه شهری است که 56 شعبه سیار و 34 شعبه دیگر نیز به صورت ثابت در شهرهای استان به امر اخذ رای مبادرت می‌کنند.
استاندار هرمزگان ‌ادامه داد:‌ همچنین تعداد 682 شعبه اخذ رای روستایی نیز در استان در نظر گرفته شده است که از این تعداد 197 شعبه ثابت و 489 شعبه سیار خواهد بود.
عزیزی گفت: در هرمزگان 13 فرمانداری، 38 بخشداری امور برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
استاندار هرمزگان یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود حدود 17 هزار و 456 نفر به صورت مستقیم در بخش‌های هیئت‌های ناظر، بازرسی، اعضا شعب و نمایندگان فرمانداران امور برگزاری انتخابات هرمزگان را پیش ببرند.
وی در بخش پرسش و پاسخ این نشست در جواب سئوالی ابراز داشت: هر کس که بخواهد با ساماندهی رسانه‌ها و دیگر تجهیزات عمومی برای تبلیغات یک کاندیدا و یا یک طیف خاص تبلیغات کند، مطمئنا به نحوی متخلف است.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه ستاد انتخابات این استان در برخورد با تخلفات جدی است و امور را به طور کامل در این زمینه تحت کنترل دارد، ابراز داشت: از رسانه‌ها تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلفات احتمالی از سوی مدیران در حوزه انتخابات مراتب را گزارش کنند.
عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود مهم‌ترین مقطع و روزهای انتخاباتی را روزهای منتهی به برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: از کاندیدا انتظار می‌رود به اعلام آرا اعتماد کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول