اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه:

پوشاک فروشان کهگیلویه بیشترین تعداد فاکتور تقلبی را داشته‌اند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه با بیان اینکه در صنف پوشاک فروشان بیشترین تعداد فاکتور تقلبی را داشتیم، افزود: این به دلیل تنوع محصولات در صنف پوشاک و ورود این اجناس از مبادی غیرقانونی و مرزها به داخل کشور است.

پوشاک فروشان کهگیلویه بیشترین تعداد فاکتور تقلبی را داشته‌اند
سید عابدین پرهیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: از عموم همشهریان خود در این شهرستان می‌خواهیم که در هنگام خرید از فروشندگان فاکتور خرید طلب کنند و در صورت عدم ارائه فاکتور این موضوع را به  مراجع ذی‌صلاح گزارش دهند.
وی افزود: عدم ارائه فاکتور توسط فروشنده تخلف صنفی محسوب می‌شود.
پرهیز در ادامه خاطرنشان کرد: مردم باید توجه داشته باشند که فروشندگان به آنها فاکتور ساختگی ارائه ندهند.
وی تصریح کرد: برای تشخیص اعتبار فاکتور باید به کدپستی، کد اقتصادی و مهر و امضای فاکتور توجه داشته باشند.
سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه با بیان اینکه در صنف پوشاک فروشان بیشترین تعداد فاکتور تقلبی را داشتیم افزود: این به دلیل تنوع محصولات در صنف پوشاک و ورود این اجناس از مبادی غیرقانونی و مرزها به داخل کشور است.
پرهیز در ادامه با اشاره به هدفمند کردن یارانه‌ها ابراز داشت: مردم در مورد خرید کالاهای اساسی سعی کنند که کالاهایی با کمترین میزان مصرف انرژی را خریداری کنند تا از هزینه‌های خود کاهش دهند و از خرید کالاهای بدون برچسب و تاریخ تولید و انقضا به ‌خصوص در مورد مواد آرایشی و بهداشتی جدا خودداری کنند.
وی ابراز داشت: درصد زیادی از اجناس آرایشی و بهداشتی تقلبی هستند و چون تشخیص سلامت این اجناس در حیطه تخصص ما نیست جا دارد که وزارت بهداشت و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.
پرهیز تاکید کرد: خساراتی که از این لحاظ بر جامعه و سلامت مردم وارد می‌شود جبران‌ناپذیر و غیر قابل بخشش است.
این مسئول تعامل بیشتر مردم با بازرسان صنفی را خواستار شد و گفت: تلفن 124 مجمع امور صنفی جوابگوی شکایات مردمی بوده و با دریافت شکایت از مردم، بازرسان ما بلافاصله در محل حاضر شده و پی‌گیر شکایات مردم  بوده که با همکاری بیشتر مردم خاطیان حاشیه امنی نخواهند داشت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول