اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسه هم‌اندیشی فرهنگی اصناف شهر گلمکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: جلسه هم‌اندیشی و راهبری فرهنگی اصناف شهر گلمکان با حضور امام جمعه گلمکان و مجامع امور صنفی چناران برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی فرهنگی اصناف شهر گلمکان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، عضو شورای مرکزی اصناف کشور صبح امروز در این جلسه اظهار داشت: اصناف در کنار روحانیت بوده و هستند و از بازوان فرهنگی ستادهای نماز جمعه هستند.
محمد الهی افزود: تمام برنامه‌های مختلف از جمله فرهنگی در کمیسیون‌های مختلف بررسی و به اجرا درمی‌آید و اصناف نیز این مصوبات را اجرا می‌کنند.
وی گفت: اقلام در مغازه‌ها باید دارای قیمت و برچسب باشند و پس از فروش جنس به مشتری کسبه باید فاکتور ارائه دهند.
در ادامه رئیس مجامع امور صنفی شهرستان چناران گفت: 150 نفر از اصناف شهر گلمکان در مجمع عضو هستند و دارای پروانه کسب هستند و به زودی دفتر نمایندگی مجمع در این شهر افتتاح می‌شود.
احمد سلطانی افزود: بازاریان و کسبه با پرداخت عوارض به نوسازی و توسعه شهر کمک می‌کنند و این پرداخت را فرهنگ‌سازی کرده که همگان نیز به این امر انجام وظیفه کنند.
وی ادامه داد: اتحادیه‌ها هر چهار سال یک مرتبه انتخاباتش برگزار و هر کسبه‌ای که دارای پروانه کسب است، می‌تواند در انتخابات شرکت کند.
رئیس مجامع امور صنفی شهرستان چناران بیان کرد: دولت کل امور اجرایی اصناف را به مجمع واگذار کرده و دولت فقط امر نظارت بر اصناف را عمل می‌کند.
وی در پایان تاکید کرد: شهرداری نسبت به جمع آوری دست‌فروشان سیار و ماشین‌های دوره‌گرد اقدام کند.
همچنین مهدی حیدری شهردار گلمکان گفت: با ساماندهی بازاریان معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهر گلمکان برطرف می‌شود و این نیاز به همکاری اصناف دارد.
وی افزود: ماشین‌های دوره‌گرد برای فعالیت باید از شهرداری مجوز بگیرند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول