اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح؛

دانشنامه « اسلام و مسیحیت» عرضه شد

خبرگزاری فارس: در سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) دانشنامه معنوی « اسلام و مسیحیت» با 100 مطلب خواندنی در پایگاه حوزه به عنوان نخستین پایگاه اطلاع رسانی اسلامی به نمایش گذاشته شد.

دانشنامه « اسلام و مسیحیت» عرضه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی،‌ مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی افزود: این دانشنامه با 115 مطلب در قالب 5 نمایه اصلی و 19 نمایه فرعی شامل گزیده کتاب، چکیده پایان نامه‌های دانشجویی، پرسش و پاسخ، بریده جراید، مقالات و مجلات از هم اکنون در فضای مجازی عرضه شده است.
اکبر پوست چیان ادامه داد: این دانشنامه با هدف جمع آوری جامعترین اطلاعات پیرامون زندگی معنوی و شخصیتی حضرت مسیح(ع) درصدد است، منبع جامع و ارزنده‌ای به منظور تسهیل در امر پژوهش و تحقیق پژوهشگران حوزه و دانشگاه نقش آفرینی کند.
عضو انجمن روابط عمومی ایران افزود: «ویژگی‌های کلی مسیحیت»، «آموزه‌های اعتقادی در اسلام و مسیحیت»، «شعائر در اسلام و مسیحیت»، «پیامبر اکرم(ص) و مسیحیان» و «حاکمان مسلمان و مسیحیان» از جمله نمایه‌های اصلی این دانشنامه است.
پوست چیان اظهار داشت: نمایه‌های فرعی این دانشنامه با برخورداری از ده‌ها مقاله به غنای علمی این دانشنامه مناسبتی افزوده‌اند به گونه‌ای که علاقمندان می‌توانند نمایه‌هایی از جمله تاریخ مسیحیت، ابعاد اعتقادی مسیحیت، ابعاد اخلاقی مسیحیت، شعائر و احکام مسیحیت، کتاب مقدس مسیحیت و فرقه‌های مسیحی مسیحیت در دنیای امروز را در این دانشنامه مطالعه کنند.
وی ادامه داد: وحی در اسلام و مسیحیت، عیسی (ع) در اسلام و مسیحیت، قرآن و انجیل، روح القدس در اسلام و مسیحیت و منجی موعود در اسلام و مسیحیت از دیگر عناوین فرعی این دانشنامه علمی می باشند.
وی گفت: علاقمندان می توانند برای بهره بیشتر از این دانشنامه علمی و مناسبتی به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند.
http://www.hawzah.net/FA/Subjects.html?AssetID=0&SubjectId=81783
انتهای پیام/غ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول