اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

مدعیان پیروی از حضرت مسیح (ع) در همه جنایات عالم نقش دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به نقش مدعیان پیروی از حضرت مسیح در جنایات بشریت گفت: مدعیان پیروی از حضرت مسیح (ع) در همه جنایات عالم نقش دارند.

مدعیان پیروی از حضرت مسیح (ع) در همه جنایات عالم نقش دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به ولادت حضرت مسیح (ع) اظهار کرد: حضرت مسیح (ع) از پیامبران بزرگی است که از وی در قرآن به عنوان پیامبر اولوالعزم یاد شده است.
امام جمعه شهرری افزود: اما متاسفانه امروز فسادی که در عالم صورت می‌گیرد از سوی کسانی است که ادعای تبعیت از حضرت مسیح (ع) را دارند و می‌گویند ما پیروان آن حضرت هستیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین ظلم‌ها را به بشریت انجام می‌دهند و سنگین ترین جنایات به دست کسانی دارد رخ می دهد که ادعای پیروی از حضرت مسیح (ع) را دارند.
شاهچراغی عنوان کرد: بوش و اوباما می‌گویند ما مسیحی هستیم و سران اروپا اعلام می‌کنند مسیحی هستیم در حالی که ما مشاهده می‌کنیم با مردم کشور خودشان جور دیگری رفتار می‌کنند.
امام جمعه شهرری اظهار کرد: در آستانه میلاد حضرت مسیح مشاهده می‌کنیم پیروان آن حضرت که آمریکا سردمدار این ادعا است در عراق چه جنایاتی می‌کنند، روز گذشته از صبح تا ظهر 18 انفجار در عراق رخ داد و تعداد زیادی کشته و زخمی بر جای گذاشت، این جنایت توسط چه کسی صورت می‌گیرد.
وی در ادامه خطاب به مدعیان پیروی از حضرت مسیح (ع) گفت: کسانی که ادعای پیروی از حضرت مسیح (ع) را دارید پیامبری که می‌فرماید «خدا من را جبار نیافریده است» و نسبت به بندگان خدا رحیم است شما که ادعای پیروی از او را دارید چرا این گونه عمل می‌کنید.
شاهچراغی بیان کرد: هر جنایتی که در عالم رخ می‌دهد متاسفانه دست مدعیان پیروی از حضرت مسیح (ع) در کار است و دستشان به خون بی‌گناهان آغشته است.
امام جمعه شهرری با اشاره به جنایات روز گذشته در کشور عراق عنوان کرد: روز گذشته خونین‌ترین روز در طول دوران حضور آمریکایی‌ها در عراق بود و مردم عراق شاهد انفجارهای فراوانی بودند و در این کشور حمام خونی به راه افتاده بود.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در طول 9 سال حضور در کشور عراق بیش از یک میلیون کشته بر جای گذاشتند و آنها با این انفجارها به دنبال این هستند که عنوان کنند تا زمانی که ما بودیم این اتفاقات در این کشور رخ نمی‌داد.
شاهچراغی با اشاره به جنایات عنصر دست‌نشانده آمریکا در عراق گفت: محافظان طارق الهاشمی اعتراف کرده‌اند که ما از سوی او ماموریت داشتیم هر مامور پلیس عراق که شیعه بود را می‌دیدیم بکشیم.
امام جمعه شهرری خاطرنشان کرد: انفجار جلوی مجلس عراق که رخ داد و خیلی از حوادث دیگر از جمله اقدامات طارق الهاشمی بود.
وی ادامه داد: مردم عراق باید بدانند کار بزرگی انجام دادند و اینکه موفق شدید آمریکایی‌ها را از کشورتان بیرون کنید کار بزرگی انجام دادید و به لطف خدا در آینده نیز همه کسانی که وابسته به آنها هستند را از کشورتان بیرون می‌کنید.
شاهچراغی تاکید کرد: با پشتیبانی مردم عراق نفوذی‌ها نیز از این کشور خارج می‌شوند و خداوند نیز به شما کمک می‌کند.
امام جمعه شهرری با اشاره به وضعیت کشور مصر گفت: انقلابیون مصر باید بدانند که یک اشتباه کردند و آن اشتباه این بود که آنها شعار دادند که مبارک برود و رفت اما باید فریاد این را هم سر می‌دادند که اگر ایادی مبارک هم باقی بمانند همان دوباره اتفاق می‌افتد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با پیروزی اسلام‌خواهان در مصر کاملا روشن است که حکومت نظامی خواستار اسلام، حکومت اسلامی و آرمان‌های اسلام‌خواهان نیست و یکی از تحلیل‌گران همین کشور عنوان کرد که مبارک در زندان می‌کشد و اینها مردم را در خیابان‌ها می‌کشند.
امام جمعه شهرری در پایان تصریح کرد: آنها آنچه برایشان مهم است آمریکا و اسرائیل است و ایده آنها در یمن و... هم این موضوع است و باید مردم این کشور استقامت کنند تا همه آنها سرکوب شوند و تا آنها سرکوب نشوند شما به اسلام‌خواهی و آرمان‌های خودتان نمی‌رسید.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول