اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

بانک‌ها در زمینه اخذ یک نفر ضامن برای مشاغل خانگی مساعدت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: بانک‌های عامل استان در زمینه اخذ یک نفر ضامن معتبر برای مشاغل خانگی متعهد شدند تا همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

بانک‌ها در زمینه اخذ یک نفر ضامن برای مشاغل خانگی مساعدت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، حسینعلی خواجه مظفری اظهار داشت: نشست‌های تخصصی با بانک‌های عامل استان در راستای تسریع، تسهیل و روان‌سازی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی برگزار شد.
وی تصریح کرد: در اجرای مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان گلستان و حسب دستور استاندار در خصوص نشست تخصصی دبیرخانه کارگروه اشتغال با بانک‌های عامل استان در راستای تسریع و تسهیل و روان‌سازی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، با تمامی بانک‌های عامل جلسات مذکور برگزار شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان درباره مباحث مطرح شده در این نشست‌ها گفت: روان‌سازی پرداخت تسهیلات، تسریع در پرداخت تسهیلات، اخذ یک نفر ضامن معتبر، ارائه آمار شفاف و متقن و اطلاع‌رسانی به متقاضیان از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست‌ها بوده است.
دبیر کارگروه اشتغال استان گلستان در این جلسات با اشاره به سیاست‌های اصلی دولت در سال جاری، مبنی بر ایجاد اشتغال 5/2 میلیون شغل و به تبع آن در استان 62 هزار فرصت شغلی جدید، خواستار همکاری و مساعدت بیشتر بانک‌های عامل در تحقق این امر شد.
وی تصریح کرد: از مهمترین سیاست‌های ایجاد اشتغال در سال جاری، اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک است که اقدامات انجام شده در این راستا اعم از برگزاری جلسات تخصصی، توزیع سهمیه بانکی و دستگاهی و شهرستانی، تعیین گردش کار و فرمت‌ها، هماهنگی با صدا و سیما در راستای اطلاع‌رسانی، هماهنگی با دفاتر آی‌سی‌تی روستایی، کاریابی و بنیاد توسعه کارآفرینی برای ثبت‌نام متقاضیان این طرح است.
خواجه‌مظفری همچنین گفت: تشکیل پرونده در دستگاه‌های اجرایی و ارسال پرونده کامل تسهیلات به بانک‌های عامل از مواردی است که در راستای تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: انتظار است با توجه به اقدامات انجام شده، بانک‌های عامل تمامی جدیت و تلاش خود را در راستای تسریع در پرداخت تسهیلات به کار گیرند.
دبیر کارگروه اشتغال استان گلستان اعتبار مشاغل خانگی را 416 هزار میلیارد ریال و سهمیه اعتبار مشاغل خرد را 308 هزار میلیارد ریال ذکر کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان درباره نتایج جلسه با مدیران بانک‌ها گفت: در این جلسات تمامی مدیران بانک‌های عامل ضمن تشکر از اقدامات دبیرخانه کارگروه اشتغال، در راستای همکاری و مساعدت لازم قول مساعد دادند و همچنین پیگیری برگزاری جلسات با شعبات و حوزه‌های زیرپوشش خود را در دستور کار قرار دادند، به گونه‌ای که یک وحدت رویه در حوزه پرداخت تسهیلات به متقاضیان به وجود آید.
وی همچنین درباره تعداد ضامن برای دریافت تسهیلات گفت: بانک‌های عامل استان در زمینه اخذ یک نفر ضامن معتبر متعهد شدند تا همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول