اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

چایپاره در عمل به تعهد اشتغال موفق است

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: چایپاره تا حدود زیادی در عمل به تعهد اشتغال موفق بوده است.

چایپاره در عمل به تعهد اشتغال موفق است
مجید هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: 54 درصد تعهد اشتغال چایپاره تاکنون با همت اقشار مختلف مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی محقق شده است برای تداوم این روند باید همکاری‌ها ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: امسال سهم این شهرستان از محل تعهدات اشتغال آذربایجان غربی حدود 2 هزار و 288 نفر است تاکنون در این شهرستان برای بیش از یک‌هزار و 600 نفر امکان اشتغال ایجاد شده است پس برای رسیدن به رقم تعهد اشتغال همچنان برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری صورت می‌گیرد برای تحقق آن نه‌تنها مسئولان بلکه مردم هم باید مساعدت کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: امسال در این شهرستان برای 199 نفر صرف ‌نظر از تعهد اشتغال در حوزه مشاغل خانگی شغل ایجاد شده است مبالغی برای افراد در راستای اشتغال‌زایی تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
 وی با بیان اینکه سال گذشته این شهرستان در عمل به تعهدات اشتغال حدود 100 درصد موفق بود، ادامه داد: برای اینکه تعداد دقیق اشتغال ایجاد شده امسال هم استخراج شود باید اداراه‌هایی که در این امر تعهد کرده‌اند تعداد مشاغل ایجاد شده اعلام کرده در راستای عمل به تعهدهای خود گام بردارند.
فرماندار چایپاره با بیان اینکه در زمینه پرداخت وام برای مشاغل خانگی هیچ‌گونه محدودیت وجود ندارد ادامه داد: شهروندان می‌توانند از 30 تا 50 میلیون ریال وام با سود چهار درصد دریافت کنند تا برای خود و نزدیکان اشتغال‌زایی کنند به دنبال آن از نرخ بیکاری به اندازه قابل توجهی کاهش یافته همه جوانان با شرکت کردن در چرخه اقتصاد برای سایر امور زندگی خود برنامه‌ریزی کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول