اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد توسعه کار‌آفرینی و تعاون استان زنجان خبر داد

ساماندهی 40 هزار نامه دریافتی سفر ریاست جمهوری در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بنیاد توسعه کار آفرینی استان زنجان گفت: تاکنون 40 هزار نامه دریافتی در سفرهای هیئت دولت به استان زنجان ساماندهی شده است.

ساماندهی 40 هزار نامه دریافتی سفر ریاست جمهوری در زنجان
مهدی اشراقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در استان زنجان افرادی که به ریاست جمهوری در سفر به استان نامه نوشته بودند، با توجه به پارامترهای موجود تفکیک و آموزش‌های لازم فنی را فرا گرفتند.
وی افزود: امسال اعتبارات خوبی برای دستگاه‌های اجرایی از قبیل صندوق مهر امام رضا، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی اداره بهزیستی و بنیاد شهید انقلاب اسلامی قرار گرفته تا به وضعیت بخشی از نامه‌های دریافتی رسیدگی شود.
مدیرعامل بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان زنجان خاطرنشان کرد: در بحث اشتغال که از دغدغه‌های کشور و استان است، بنیاد توسعه کار آفرینی همه نامه‌های مربوط به اشتغال را به سازمان‌ها و ادارات ارجاع داده است.
وی با بیان اینکه طی تفاهمنامه‌ای ایجاد کشتارگاه صنعتی در اوگاندا به بنیاد توسعه کار آفرینی زنجان محول شد که ما هم در گام نخست شرکتی را با ترکیب و اعضا مشخص در این کشور به ثبت رساندیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر کشتارگاه پنج پروژه دیگر نیز در بخش‌های کشاورزی، بازرگانی و بهداشت توسط بنیاد توسعه کار آفرینی استان زنجان در کشور اوگاندا اجرا می‌شود.
اشراقی با اشاره به اینکه احداث کشتارگاه صنعتی در کشور اوگاندا در حال حاضر 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: تاکنون 21 هکتار زمین برای ساخت این کشتارگاه خریداری و اقدامات ابتدایی از قبیل تنظیم و پاکسازی محیط انجام شده است.
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی استان زنجان با بیان اینکه طراحی کشتارگاه به اتمام رسیده است، گفت: مقرر شده تا پروژه برای اخذ تسهیلات به بانک توسعه صادرات معرفی شود.
وی افزود: کشتارگاه ساخته شده در کشور اوگاندا ظرف مدت 16 ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
اشراقی، از ایجاد مرکز تجاری، ساخت بیمارستان و مکانیزه کردن ادوات کشاورزی در کشور اوگاندا توسط بنیاد توسعه کار آفرینی استان زنجان نیز خبر داد و یادآور شد: برای مرکز تجاری نیز زمین خریداری شده است.
مدیرعامل بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان زنجان با ذکر اینکه کشتارگاه مدنظر ما نیازهای داخلی و صادراتی اوگاندا را بر طرف می‌کند، افزود: از ماشین‌آلات مدرن در این کشتارگاه  استفاده می‌شود.
وی به مصالح به کار رفته در مسکن مهر و برخی گلایه‌های شهروندان از استاندارد نبودن این مصالح اشاره کرد و یادآور شد: مصالح به کار رفته در مسکن مهر استان زنجان از نوع مرغوب و طبق استانداردهای ملی است.
اشراقی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط آزمایشگاه‌های ساختمان‌سازی مصالح ساختمانی مسکن مهر همه استانداردهای لازم را دارد، خاطرنشان کرد: بیشتر گلایه‌های شهروندان از نازک‌کاری مسکن مهر است که باید پیمانکاران به این مسئله دقت کنند.
مدیرعامل بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان زنجان با بیان اینکه بنیاد توسعه کار آفرینی مجموعه‌ای را آماده کرده تا به شکایات شهروندان در زمینه مسکن مهر پاسخ دهد، افزود: همه پیمانکاران تا یک سال موظف هستند تا طبق ضمانت‌نامه خدمات به متقاضیان ارائه دهند.
وی اعمال مدیریت در پروژه‌های مسکن مهر را از مهم‌ترین عامل موفقیت مسکن مهر دانست و تصریح کرد: همین عامل باعث شده تا پروژه‌های مسکن مهر زنجان با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن ساخته شود.
اشراقی با اشاره به اینکه بنیاد توسعه کارآفرینی استان زنجان 3 هزار و 700 واحد تعهد ساخت مسکن برای متقاضیان مسکن را دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون از این تعداد مسکن در حال ساخت تعداد یک هزار و 200 واحد به متقاضیان تحویل شده و مابقی نیز در دهه فجر امسال و یا در خرداد ماه سال آینده تحویل داده می‌شود.
مدیرعامل بنیاد توسعه کار آفرینی استان زنجان با اشاره به اینکه مسکن مهر یک اقدام بسیار موثر در راستای ساماندهی افراد فاقد مسکن به ویژه اقشار کم درآمد جامعه است، افزود: واحدهای ساخته شده مسکن مهر بسیاری از مشکلات را در زمینه مسکن در کشور و در استان زنجان بر طرف کرده است.
وی با بیان اینکه مسکن مهر از جمله پروژه‌هایی است که دولت برای حل مشکل مسکن در کشور به اجرا گذاشته و اعتبارات کلانی به آن اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: موضوع مسکن به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد و خانوده‌ها در کشور تبدیل شده، که به این وسیله یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم در حال از بین رفتن است.
اشراقی یادآور شد: دولت به منظور تامین مسکن افراد کم درآمد و نیز با هدف رونق بخشیدن به عرصه ساخت و ساز اقدام به اجرای طرح مسکن مهر کرده که به دنبال آن به منظور تامین تسهیلات این طرح در قالب کاملا هدفمند و ضابطه‌مند برخی بانک‌ها از جمله بانک مسکن را به‌عنوان یکی از طرفین مشارکت در این طرح وارد کرده است.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول