اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل رسیدگی به شکایات استانداری زنجان خبر داد:

رسیدگی به 84 درصد نامه‌های سفر سوم رئیس جمهور به زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری زنجان با اشاره به چگونگی بررسی نامه‌های دریافت شده در سفر دور سوم گفت: در حال حاضر 84 درصد نامه‌های رسیده به ریاست جمهوری پاسخ داده شده است.

رسیدگی به 84 درصد نامه‌های سفر سوم رئیس جمهور به زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم علی اکبری ظهر امروز در جلسه ستاد مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته در سفر 167 هزار نامه در قالب‌های مختلف از سوی مردم جمع‌آوری شده بود، اظهار داشت: از این تعداد نامه 65 هزار نامه ماهیت درخواست مالی داشت که به فرمانداری‌های مربوطه ارجاع شده و توسط مسئولان پیگیری شده است.
وی با بیان اینکه نامه‌های رسیده به 91 دستگاه اجرایی ارجاع شده است، خاطر نشان کرد: از نظر کمی  54 دستگاه اجرایی به 100 درصد نامه پاسخ داده، 9 دستگاه بالای 90 درصد پاسخ داده‌اند 15 دستگاه بین 70 تا 90 درصد بررسی کرده‌اند و 11 دستگاه نیز زیر 50 درصد زیر 50 درصد به نامه رسیدگی کرده‌اند.
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری زنجان با بیان اینکه از نظر کیفی نیز 17 دستگاه بالای 70 درصد، 16 دستگاه بین 50 تا 70 درصد، 58 دستگاه زیر 50 درصد به نامه‌ها پاسخ مثبت داده‌اند.
وی با بیان اینکه در مجموع به51 درصد نامه‌ها پاسخ مثبت داده شده است، خاطر نشان کرد: در بسیاری از موارد نامه‌ها پاسخ داده شده اما برای مردم اطلاع‌رسانی نشده است.
علی اکبری با اشاره به اینکه 16 درصد مابقی نامه نیز در سال‌جاری پاسخ داده می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌هایی که نامه‌ها برای آنها برای رسیدگی ارجاع شده با جدیت تمام کار رسیدگی را انجام می‌دهند.
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری زنجان با اشاره به سفر دور چهارم ریاست جمهوری به استان زنجان گفت: در دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان شکل سفر با سفرهای قبلی متفاوت است.
وی با اشاره به اینکه در دور سوم سفر تعداد 30 ستاد در مرکز استان مستقر شده بود و وزرا و معاونان برای رسیدگی با مراجعات مردم در این محل‌هل حضور داشتند، یادآور شد: در دور چهارم سفر تعداد 26 ستاد در مرکز استان تشکیل می‌شوند که دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید آمادگی کافی داشته باشند.
علی اکبری با بیان اینکه در دور چهارم سفر در شهرستان‌ها نیز ستادی برای پاسخ‌گویی و رسیدگی به مراجعات مردم تشکیل می‌شود، خاطر نشان کرد: در دور چهارم سفر بیشتر مراجعات در زمان سفر رسیدگی می‌شود.
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری زنجان فزود:  تعداد نامه در دور چهارم سفر استانی  کاهش یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول