اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار صومعه‌سرا خبر داد:

بررسی نامه‌های سفر سوم دولت در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار صومعه‌سرا از دریافت و بررسی 16 هزار و 970 عدد نامه مردم این شهرستان به رئیس جمهوری در دور سوم سفر هیئت دولت به گیلان خبر داد.

بررسی نامه‌های سفر سوم دولت در صومعه‌سرا
داود صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به پیگیری نامه‌های مردمی به رئیس جمهور در دور سوم هیئت دولت به گیلان اظهار داشت: تمام نامه‌های دریافتی از طرف شهروندان صومعه‌سرایی با دقت بررسی و ارزیابی شده است.
وی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر 16 هزار و 970 عدد نامه مردم این شهرستان به رئیس جمهور دریافت شده است، افزود: از این تعداد، هفت هزار و 470 نامه پس از پیگیری و بررسی برای دریافت بودجه و تحقق درخواست‌ها به استانداری گیلان ارجاع داده شد.
معاون فرماندار صومعه‌سرا بررسی و مطالعه دقیق نامه‌های مذکور را به صورت میدانی توسط کادری متشکل از ماموران مربوطه دانست و تصریح کرد: 27 نفر محقق منتخب از اداره‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی صومعه‌سرا از جمله ماموران پیگیری نامه‌های رئیس جمهوری در این شهرستان بودند.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد مامور پیگیر نامه‌های مذکور بالغ بر 10 نفر وظیفه ثبت نامه‌ها به صورت منظم را به عهده داشتند.
صادقی مدت زمان مطالعه نامه‌ها و بررسی میدانی آنها را از ابتدای خرداد امسال تا مرداد برشمرد و یادآور شد: اطلاعات تکمیلی و نتایج اصلی این بررسی‌ها برای پیگیری نهایی به استانداری ارسال شده است.
به گفته وی، بالغ بر چهار هزار و 820 عدد نامه مردمی به رئیس جمهوری به دلیل عدم ارتباط موضوعی با فرمانداری صومعه‌سرا به دیگر نهادهای مرتبط ارسال شده‌اند تا بررسی موضوعات درخواستی مردم به صورت مستقیم از طرف همان نهادها پیگیری شوند.
معاون فرماندار صومعه‌سرا، اداره‌های کل تعاون، بهزیستی، دارایی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، کمیته امداد و صندوق مهر امام رضا (ع) را از جمله این نهادهای مربوطه اعلام کرد.
وی، بخش وسیعی از موضوعات درخواستی شهروندان به رئیس جمهور را در زمینه مساعدت‌های مالی ذکر کرد و افزود: از تعداد 16 هزار و 970 نامه دریافتی بالغ بر 14 هزار نامه در ارتباط با موضوع مالی مردم بود.
صادقی وجود 71 مورد نامه در باره اشتغال، مباحث مربوط به وام خوداشتغالی و شکایت‌های مردمی را از دیگر موضوعات مطرح شده در متن نامه‌های دریافتی مردم ذکر کرد.
وی با بیان اینکه برخی از نامه‌های دریافتی به دلیل عدم درج نام و نام خانوادگی یا آدرس محل سکونت بررسی نشده‌اند، اذعان داشت: این نامه‌ها برای بایگانی به استانداری ارسال شدند.
این مسئول یادآور شد: حدود سه هزار نامه شهروندان صومعه‌سرایی بدون نشانی و یا حتی نام فرد درخواست کننده برای بررسی میدانی بوده است.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول