اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بهمن سال‌جاری صورت می‌گیرد

شرکت قاریان سپاه چهارمحال و بختیاری در مسابقات سراسری قرآن

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: قاریان برجسته مسابقات قرآن و اذان سپاه این استان بهمن‌ماه سال‌جاری در مسابقات سراسری قرآن شرکت می‌کنند.

شرکت قاریان سپاه چهارمحال و بختیاری در مسابقات سراسری قرآن
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعدازظهر امروز در مسابقات قرآن و اذان ویژه کارکنان برادر، خواهر و نیروهای وظیفه سپاه این استان، اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآنی از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقات قرآن کریم و با حضور کارکنان سپاه استان، نواحی مقاومت و تیپ 44 سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم(ع) است.
وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان با هم به رقابت پرداختند، گفت: اسماعیل جمالی، رضا حیدری و کاظم موسایی از نیروهای وظیفه به ترتیب در رشته‌های اذان، ترتیل و قرائت حائز رتبه برتر شدند.
توسلی یادآور شد: سید داود موسوی، سید ابراهیم کاظمی و مجتبی بیگی از کارکنان کادر به ترتیب در رشته های قرائت، ترتیل و اذان رتبه نخست را کسب کردند.
وی افزود: سید مصطفی موسوی، صادق احمدی و مهدی معتمدی در حفظ کامل، 20 جزء و پنج جزء قرآن کریم برگزیده شدند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) اضافه کرد: در رشته مفاهیم خواهران جمیله شاهمرادی، زهرا حیدری و برادر امیرارسلان حاجی‌پور حائز رتبه برتر شدند.
وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مرحله در مسابقات کشوری بهمن‌ماه سال‌جاری در تهران شرکت می‌کنند.
توسلی قرآن مجید را نسخه حیات‌بخش انسان‌ها در تمام اعصار دانست و گفت: این مصحف شریف آیین زندگانی دنیوی و اخروی انسان‌ها را در بردارد و سعادت مسلمانان در گرو عمل به این کتاب آسمانی است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)  افزود: اگر بشریت به موعظه، پند و اندرزهای قرآن کریم عمل کند به سعادت ابدی می‌رسد.  
وی با بیان اینکه قصص قرآن راه هدایت است، گفت: در این کتاب آسمانی خالق هستی با تمثیل، قصه و حکایت راه هدایت را برای انسان مشخص می‌کند.
توسلی قرآن کریم را کلام بی‌نظیر خداوند دانست و افزود: مخاطب قرآن بین تمام موجودات انسان است که نشان از اهمیت خلقت انسان دارد.
وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم سخن بی‌مانند و مطلق خداوند متعال است و انسان نیز مخاطب خداوند برای وحی انسان است.
در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، مرحله استانی مسابقات قرآن کریم و اذان با شرکت 100 نفر از کارکنان سپاه استان، نواحی مقاومت و تیپ 44 سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول