اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه پزشکی رفسنجان:

بخش بیماری‌های زنان در رفسنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بخش تشخیص زودرس بیماری‌های پستان در مرکز شماره یک بهداشت شهری رفسنجان افتتاح شد.

بخش بیماری‌های زنان در رفسنجان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، بعد از ظهر امروز بخش تشخیص زودرس بیماری‌های پستان در مرکز شماره یک بهداشت شهری رفسنجان افتتاح شد.
سیف‌الله امینی‌زاده فرماندار رفسنجان در این مراسم پیشرفت‌های اخیر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را چشمگیر دانست و اظهار داشت: افتتاح این مرکز گام مهمی در راستای سلامت مادران است.
عباس اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، بیان داشت: تشخیص یک بیماری و پیشگیری از عواقب آن بسیار بهتر از هزینه‌های زیادی است که بعدا به خاطر عدم تشخیص پرداخته می‌شود.
وی به فراهم آوردن امکانات لازم در تمام زمینه‌های درمانی تأکید و ارائه خدمات به مردم را اساس کار دانشگاه علوم پزشکی خواند.
به گزارش فارس، هزینه معاینه و تشکیل پرونده در این مرکز رایگان و 50 درصد از هزینه‌های بعدی در صورت نیاز به سونوگرافی و ماموگرافی را دانشگاه علوم پزشکی می‌پردازد و تمام خانم‌های بالای 35 سال می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.
بنابراین گزارش، همزمان با این افتتاح، ساختمان جدید مشاوره قبل از ازدواج در این مرکز افتتاح شد.
احمد جمالی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: این مرکز مشاوره شامل دو کلاس است که در مجموع ظرفیت 150 نفر را دارد.
وی افزود: به طور میانگین در سال 4 هزار گواهی مشاوره برای زوج‌ها صادر می‌شود و این آمار در ماه‌های حرام کمتر و در ماه‌های دیگر سال بیشتر هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول