اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

پیوند ملت و ولایت فقیه یک پیوند ناگسستنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: پیوند ملت و ولایت فقیه یک پیوند ناگسستنی است.

پیوند ملت و ولایت فقیه یک پیوند ناگسستنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد نهم دی در فرمانداری کنگان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو ولایت فقیه روز به روز به سمت موفقیت بیشتر حرکت کرده و پیوند ملت و ولایت فقیه یک پیوند ناگسستنی است.
وی افزود: دشمنان در سال‌های اخیر همواره برای تضعیف جایگاه ولایت تلاش کرده‌اند که هیچ زمانی موفق به این کار نشده و نمی‌شوند و مردم در هر شرایطی پاسخی کوبنده به بدخواهان داده‌اند.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: در رویدادهای بعد از انتخابات سال 88 دشمنان به دنبال هرج و مرج در کشور و تضعیف پایه‌های نظام بودند که مردم وارد صحنه شدند و دشمنان را ناکام کردند.
یزدان‌شناس با تقدیر از حرکت مردم در 9 دی گفت: حماسه ماندگار 9 دی جلوه‌ای از دلدادگی ملت به ولایت بود.
وی ادامه داد: روز 9 دی یکی از روزهای بزرگ و یوم‌الله است و تعظیم این روز از مصادیق شعائر الهی است و همه باید نسبت به بزرگداشت این روز همت کنند.
فرماندار کنگان یادآور شد: 9 دی ماه حماسه پشتیبانی مردم از اهل‌بیت (ع)، نظام و رهبری بود و مردم در این روز بزرگ ثابت کردند که پای نظام اسلامی ایستاده‌اند.
یزدان‌شناس عنوان کرد: حماسه 9 دی ماه در واقع خروش مردم برای حمایت از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تقبیح توهین به امام حسین (ع) در روز عاشورا بوده است.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: نهم دی آینه برائت ما از سران کفر و فتنه و نفاق بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد 9 دی کنگان نیز اذعان داشت: مردم در نهم دی ماه سال 88 به جریانات فتنه‌گر و استکبار درس بزرگی دادند و بدون تردید نهم دی 88 ریشه در 22 بهمن 57 دارد.
حجت‌الاسلام رحیم اهرمی متذکر شد: تجمع عظیم مردم ولایتمدار کنگان پنج‌شنبه هشتم دی ماه در حسینیه ثارالله سپاه کنگان برگزار خواهد شد.
وی در پایان گفت: حضور باشکوه در این مراسم بزرگ بار دیگر دشمنان را ناکام می‌کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول