اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درقالب سه کارگروه

همایش آفتاب در حجاب در اسلامشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش آفتاب در حجاب در قالب سه کارگروه آموزشی ویژه مدیران و معاونین پرورشی، اولیا و دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

همایش آفتاب در حجاب در اسلامشهر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، در نخستین همایش آفتاب در حجاب که ظهر امروز از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار شد، مباحث مختلف در رابطه با تربیت و برخورد  والدین با فرزندان، نقش حجاب و عفاف در رفتارهای اجتماعی و خانوادگی، برخورد دانش‌آموزان با دیگران، رفتار با جنس مخالف، روابط میان معلمان با دانش‌آموزان و...  از دیدگاه‌های اسلامی و ادیان مختلف، توسط اساتید حوزه و دانشگاه برای گروه‌های هدف تدریس و آموزش داده شد.
در این کارگروه‌های هم اندیشی، که با سه گروه دانش‌آموزان، مدیران و معاونین پرورشی مدارس و اولیا دانش آموزان مباحث مربوط به هر گروه هدف در قالب سخنرانی، فیلم و اسلایدهای نمایشی و جزوات آموزشی تدریس گردیده و با هم اندیشی و همفکری بحث‌های مربوط به رعایت حجاب و عفاف و رفتار با دیگران مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
محمود قنبرزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش چهره به چهره و فرد به فرد یکی از مهم‌ترین روش‌های آموزشی مسائل تربیتی و فرهنگی می‌باشد، که توسط گروه‌های مختلف به یکدیگر آموزش داده می‌شود.
وی افزود: در همایش آفتاب در حجاب که با شرکت بیش از 2 هزار و 100 نفر از دانش آموزان دختر، اولیا و مدیران و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس این شهرستان در قالب سه کار گروه آموزشی برگزار شد، احکام و مسائل مختلفی در رابطه با خانواده‌ها و در جهت تحکیم میان اعضای خانواده‌ها و روابط بین دانش‌آموزان و مدیران و معلمان آموزش و تبادل نظر شد.
قنبرزاده تصریح کرد: چون برگزاری چنین همایشی برای تمامی دانش آموزان، اولیا و مدیران و کادر آموزشی مدارس امکان پذیر نبود، این تعداد شرکت کننده به عنوان نماینده در این کارگاه شرکت کرده و پس از کسب مطالب، به صورت چهره به چهره و توسط خود آنها به فراخور گروه‌های هدف خاص  آموزش داده خواهد شد.
وی تاکید کرد: بهشت واقعی و تربیت واقعی در خانواده می‌باشد و تحکیم روابط بین اعضای خانواده موجب تحکیم بین افراد جامعه شده و از بروز بسیاری از انحرافات اخلاقی و ناهنجاری‌ها، جلوگیری خواهد شد.
این مدیر آموزشی گفت: برگزاری راهپیمایی عفاف و حجاب در دهه اول ماه محرم در جهت تبلیغ حجاب برتر و اعتراض از بدحجابی در جامعه و بی تفاوتی برخی از دستگاه‌های مسئول، توسط دختران محجبه اسلامشهری به عنوان یکی دیگر از اقدامات این اداره در جهت معرفی حجاب و بها دادن به ارزش‌های دینی صورت پذیرفت.
قنبرزاده خاطرنشان ساخت: برگزاری حلقه‌های بصیرتی در بین دانش آموزان، تشکیل کار گروه‌های تخصصی عفاف و حجاب و تشکیل جلسات پیوند بین اولیا و مربیان دانش آموزان و ...با همکاری دستگاه‌های مختلف و اساتید برجسته دانشگاه و علمای دینی از دیگر برنامه‌های آتی ما خواهد بود.
قابل ذکر است که این همایش با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، انجمن اسلامی دانش آموزان، انجمن اولیا و مربیان، سازمان تبلیغات اسلامی ... و با استقبال چشمگیر خانواده‌ها در اسلامشهر برگزار شد.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول