اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

تکلیف پرسنل شرکتی شهرداری شیراز مشخص شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هر چه زودتر تکلیف پرسنل شرکتی شهرداری شیراز مشخص شود.

تکلیف پرسنل شرکتی شهرداری شیراز مشخص شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زین‌العابدین عرب بعد از ظهر امروز در دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با تاکید بر مشخص شدن تکلیف پرسنل شرکتی شهرداری شیراز اظهار داشت: در حال حاضر 4 هزار و 100 کارمند و کارگر شهرداری شیراز شرکتی هستند که یا دارای تحصیلات عالی هستند و یا خدمات موثری را به شهروندان ارائه می‌دهند اما وضعیت استخدامی نامشخصی دارند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این افراد می‌توانند خدمتگذاران خوبی برای شهر باشند و حداقل کاری که می‌توان برای این نیروها کرد این است که هر چه سریع‌تر تکلیف آنها مشخص شود.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی نسبت به مقوله فرهنگ تصریح کرد: ادارات و نهادها نباید در بحث فرهنگی انجام کارهای فرهنگی را در حاشیه قرار دهند ضمن اینکه در مسائلی مانند بحث پخش اذان تمام دستگاهها باید با شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز همکاری کنند.
عرب با اشاره به ضرورت ایجاد جایگاه مناسب برای شهرداری و شورای شهر شیراز در شورای فرهنگ عمومی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری این شهر باید در شورای فرهنگ عمومی جایگاه مناسبی داشته باشند و مسئولان فقط زمانی که به امکانات نیاز دارند به سراغ شهرداری نیایند.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وضعیت بازارچه‌های محلی و هفتگی عرضه تره بار گفت: قیمت محصولات عرضه شده در این بازارها با سایر بازارها تفاوت ندارد در صورتی که ماهیت برپایی این بازارچه‌ها ارائه محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بالاست که به این مهم باید توجه شود.
در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ابراز داشت: مردم ایران با حضور گسترده خود در روز نهم دی ماه آرزوی دشمنان را به باد فنا سپردند.
علی زحمتکش اضافه کرد: بعد از حوادث عاشورای سال 88 که توسط دشمنان نظام و وابستگان داخلی آنها شکل گرفت مردم ایران با حضور گسترده در صحنه جواب محکمی به فتنه‌گران دادند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: دشمن در فتنه سال 88 ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی را نشانه رفته بود که مردم با بصیرت اسلامی در روز نهم دی ماه پاسخ آنها را دادند و با ولایت تجدید میثاق دوباره کردند.
وی ضمن تقدیر از حرکت مردم در نهم دی ماه اضافه کرد: حضور گسترده مردم در نهم دی ماه مهر نابودی بر آرزوی کسانی زد که با بی‌اطلاعی یا بی‌اعتنایی به جایگاه شهدا به دنبال آسیب‌رسانی به نظام بودند.
زحمتکش گفت: انقلاب ما از قیام عاشورا جدا نیست و نماینده امام معصوم، مقام معظم رهبری در مراحل سخت مردم را به سمت راه حق هدایت کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر دور چهارم هیئت دولت به فارس از دست‌اندرکاران خواست که مصوبات سفرهای دور قبل را با جدیت دنبال کنند و در راه تحقق صد در صدی این مصوبات گام بردارند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: امید است شاهد اتفاقات خوبی برای پروژه‌های بزرگ مانند قطار شهری شیراز، پتروشیمی‌های این استان، ورزشگاه‌های المپیک و میانرود باشیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول