اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

9 دی تو دهنی به بنیانگذاران فتنه 88 بود

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه حماسه 9 دی را نشان دهنده عمق بصیرت ملت ایران عنوان کرد و گفت: این حماسه موجب یأس دشمنان و یک نوع تو دهنی به بانیان فتنه 88 بود.

9 دی تو دهنی به بنیانگذاران فتنه 88 بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی، اظهار داشت: حماسه‌ای که مردم شریف و انقلابی ایران در روز نهم دی‌ماه سال 88 به نمایش گذاشتند حاکی از قدرت و اتحاد مردم کشورمان و مشت محکمی بر دهان بنیانگذاران فتنه 88 بود.
وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی پایانی برای تحرکات ضدانقلابی بدخواهان بود تصریح کرد: مردم با حضور به موقع خود و با حماسه‌ای که آفریدند موجب یأس و ناامیدی دشمنان در داخل و خارج از کشور شدند تا این واقعه برای همیشه در تاریخ به عنوان واقعه‌ای درخشان به ثبت برسد.
فخری همچنین با بیان اینکه این حادثه نشان‌دهنده عمق درک و بصیرت مردم بود از آن به عنوان معجزه الهی نام برد و خاطرنشان کرد: بصیرتی که مردم در این حماسه به نمایش گذاشتند، در دل آنها نهادینه شده و همواره به عنوان چراغ روشنگر و هدایت بخش فرا راه مسیر حرکت ایران اسلامی خواهد بود..
فرماندار با بیان اینکه معیار سنجش اسلام با  شخصیت‌ها میسر نیست، اظهار داشت: این راه حق است که اهمیت دارد و شخصیت‌ها اگرچه در تاریخ با نام درخشان ثبت شده باشند اما درصورتی‌که از راه حق منحرف شوند ارزش خود را از دست می‌دهند.
فخری با تاکید براینکه روز 9 دی باید برای نسل‌های آینده زنده نگاه داشته شده و به عنوان یک یوم‌الله ماندگار شود تا در سایه چنین مناسبت‌هایی بصیرت افراد محک زده شود، افزود: در فاصله 2 ماه پس از سالروز حماسه ماندگار 9 دی و در 12 اسفندماه امسال با حضور پرشور در عرصه انتخابات، حماسه دیگری خلق خواهند کرد.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول