اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

واریز 700 میلیارد تومان یارانه به حساب مردم اردبیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: سالانه بیش از 700 میلیارد و 135 میلیون تومان یارانه به حساب مردم اردبیل واریز می‌شود.

واریز 700 میلیارد تومان یارانه به حساب مردم اردبیل
سید حسین صابری امروز همزمان با سالروز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: آزادسازی قیمت‌ها مرحله به مرحله انجام شده و در تمامی این مراحل همراهی خوب مردم سبب شده دولت نیز با اشتیاق خاص اجرای این قانون  تاثیرگذار در اقتصاد ایران را شکل عملیاتی ببخشد.
رئیس شورای برنامه‌ریزی استان خاطرنشان کرد: این طرح به یاری خداوند و با همراهی خوب مردم نتایج موثر و مفیدی داشته که از آن جمله می‌توان صرفه‌جویی در مصرف، توزیع عادلانه درآمد، باز توزیع وجوه حاصله از تغییرات قیمت حامل‌های انرژی قاچاق مواد سوختی را نام برد.
رئیس شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین تاثیرگذاری در شش دهک پایین بوده به گونه‌ای که بخشی از رفاه و نیازمندی‌ آنها از این طریق تامین شده است.
صابری گفت: هرچند در یک سال گذشته ایراد و اشکال و گاه حملات سنگین به اجرای این قانون وارد شده اما به یقین اقتصاد کشورمان در یک تحرک و پویایی کامل توانسته است مسیر خود را به روشنی و عزت طی کند.
رئیس نظام تحول اقتصادی استان اردبیل اضافه کرد: همان‌گونه که ایران در سایر حوزه‌ها به ویژه ارزشی، آرمان‌خواهی، دین‌داری، حریت و مقاومت در برابر استکبار جهانی سرآمد و الگوی کشورهای دنیاست با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نیز الگوی اقتصادی مناسب برای دنیاست.
صابری در بخش دیگری از سخنان خود اعداد و ارقام به دست آمده از اجرای این قانون با مؤلفه صرفه‌جویی را بسیار خوشایند و قابل تامل دانست و ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های اجرای این قانون آن بود که دولت به تمام وعده‌های خود سر موقع عمل کرده و زمینه یک اعتماد عمومی را فراهم کرده است.
رئیس شورای اداری استان در پایان سخنان خود از مردم در همراهی خوب اجرای این قانون قدردانی کرد و گفت: انتظار می‌رود این روند صرفه‌جویی‌ها در فصل زمستان نیز به ویژه در مصرف برف و گاز مد نظر باشد تا با کمبود افت فشار گاز و برق روبرو نباشیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول