راهاندازی سامانه پاسخگویی به شکایات کشاورزان فارس
خبرگزاری فارس: مدیر ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان فارس به صورت آزمایشی مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمدجواد رجایی اظهار داشت: این سامانه در سطح کشور دارای جایگاه برتر است و از قابلیتهای ویژهای مانند پاسخگویی در حداقل زمان ممکن به بهرهبرداران بخش کشاورزی برخوردار است.
رجایی افزود: علاوه بر این، مدیران و مسئولان نیز میتوانند از طریق این سامانه نسبت به گزارش گیری و آنالیز درخواستها، شکایات و برنامهریزی صحیح، اقدام مؤثر به عمل آورند.
وی دسترسی سریع کشاورزان در اقصی نقاط کشور به مدیران سازمان جهاد کشاورزی فارس را از دیگر مزیتهای این سامانه عنوان کرد و بیان داشت: تمام کشاورزان قادرند درخواستها و شکایات خود را در کمترین زمان ممکن، در محل زندگی خود و حتی در منزل پیگیری کرده و نسبت به رفع مسائل و مشکلات در زمینه کشاورزی و سایر مسائل مرتبط اقدام کنند.
مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس در بخشی دیگر از سخنان خود مبنای ارزیابی عملکرد و فعالیتهای سازمان جهاد کشاورزی را برنامه توسعه، تعهدات سازمان، اصول فنی و رعایت قوانین و دستورالعملهای وزارت جهاد کشاورزی برشمرد و گفت: رابطان نیز باید در زمان ارائه گزارش اصول امانتداری، انصاف و صداقت را رعایت کرده و سپس به گزارشنویسی و تجزیه و تحلیل بپردازند.
انتهای پیام/و۳۰