اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد:

تجهیز خودروهای شهرداری دماوند به سامانه جی.‏پی.‏اس

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از تجهیز کلیه خودروهای سبک و سنگین این نهاد به فناوری سامانه موقعیت‏یاب جغرافیایی (جی.‏پی.‏اس) خبر داد.

تجهیز خودروهای شهرداری دماوند به سامانه جی.‏پی.‏اس
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی همتی صبح امروز در حاشیه نشستی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده پاسگاه پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه، رئیس اداره راه و ترابری و جمعی از فعالان حوزه حمل و نقل این شهرستان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از کار شهرداری بر حمل و نقل همگانی متمرکز است.
وی ادامه داد: این بخش با فعالیت زحمتکشان سازمان حمل و نقل در قالب برگزاری جلسات هفتگی با حضور مسئولان زیرمجموعه و فرادستی در حال مدیریت و کنترل است.
همتی با اشاره به ناوگان حمل و نقل خدماتی شهرداری دماوند نیز خاطرنشان کرد: بخش دیگر کار در حوزه حمل و نقل شهرداری به وسایل نقلیه فعال در حوزه‏های خدماتی این نهاد معطوف می‏شود.
شهردار دماوند تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری دماوند با نزدیک به 80 خودروی سبک و سنگین در پهنه خدمات‏رسانی به مردم این شهر فعال است.
وی از اتمام طرح نصب جی.‏پی.‏اس بر روی این تعداد از خودروهای خدماتی با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر دماوند خبر داد.
همتی پیرامون مزایای این طرح در مدیریت بهتر ناوگان خدماتی شهرداری دماوند اظهار داشت: در سایه این طرح می‏توان مدیریت بهتری بر امور عمرانی و خدماتی داشت.
شهردار دماوند، خواستار بهبود وضع معیشتی رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل دماوند شد و افزود: رانندگان از جمله اقشاری هستند که با به خطر انداختن جان خود در مسیر امرار معاش خانواده می‏کوشند.
وی ادامه داد: از این رو، مدیریت شهری دماوند شامل شورای اسلامی و شهرداری به اندازه خیز فعالان در این حوزه آماده ارائه خدمات موجود در حیطه اختیاراتش است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول