اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رسیدگی به مشکلات مردم؛

سامانه 1888 در قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: با هدف رسیدگی به شکایات و بررسی پیشنهاد‌های شهروندان،‌ سامانه نظارت همگانی شهروندان (1888) در قم راه‌اندازی می‌شود.

سامانه 1888 در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم تودیع و معارفه تعدادی از مدیران شهرداری قم،‌ با بیان اینکه شهرداری در نظر دارد سطح آگاهی شهروندان را نسبت به حقوق خودشان افزایش دهد، سامانه 1888 را راهی برای ایجاد پل ارتباطی مستقیم میان شهروندان و مدیران ارشد شهری عنوان کرد و اظهار کرد: نهاد مردمی مانند شهرداری باید شفاف و روشن عملکرد خود را به مردم ارایه دهد و شهروندان باید بتوانند به راحتی اطلاعات خود را از مشکلات شهری قم به مدیران شهر ارایه دهند تا شهرداری بتواند با بررسی شکایات از وضعیت داخلی شهرداری قم و عملکرد کارکنان آگاه شود.
وی با بیان اینکه در آیات و روایات اسلامی خدمت‌رسانی به مردم عبادت محسوب می‌شود، تصریح کرد: شهرداری با اتکا‌ و حمایت‌های مردم اداره می‌شود و مردم بهترین ناظر عملکرد ما هستند و شهرداری‌ها در خدمت رسانی به مردم نباید کوتاهی کنند.
شهردار قم خاطرنشان کرد: هدف ما خدمت به زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) است و ما به عنوان متولیان امور شهری ‌به دنبال افرادی هستیم که بیشترین خدمت را به مردم کرده است، ضمن اینکه رشد و توسعه مناطق شهری باید با رعایت عدالت انجام گیرد و امکانات شهری باید به صورت مساوی بین مناطق فراهم شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول