به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم تودیع و معارفه تعدادی از مدیران شهرداری قم، با بیان اینکه شهرداری در نظر دارد سطح آگاهی شهروندان را نسبت به حقوق خودشان افزایش دهد، سامانه 1888 را راهی برای ایجاد پل ارتباطی مستقیم میان شهروندان و مدیران ارشد شهری عنوان کرد و اظهار کرد: نهاد مردمی مانند شهرداری باید شفاف و روشن عملکرد خود را به مردم ارایه دهد و شهروندان باید بتوانند به راحتی اطلاعات خود را از مشکلات شهری قم به مدیران شهر ارایه دهند تا شهرداری بتواند با بررسی شکایات از وضعیت داخلی شهرداری قم و عملکرد کارکنان آگاه شود.
وی با بیان اینکه در آیات و روایات اسلامی خدمترسانی به مردم عبادت محسوب میشود، تصریح کرد: شهرداری با اتکا و حمایتهای مردم اداره میشود و مردم بهترین ناظر عملکرد ما هستند و شهرداریها در خدمت رسانی به مردم نباید کوتاهی کنند.
شهردار قم خاطرنشان کرد: هدف ما خدمت به زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) است و ما به عنوان متولیان امور شهری به دنبال افرادی هستیم که بیشترین خدمت را به مردم کرده است، ضمن اینکه رشد و توسعه مناطق شهری باید با رعایت عدالت انجام گیرد و امکانات شهری باید به صورت مساوی بین مناطق فراهم شود.
انتهای پیام/ج30
اخبار مرتبط
-
سامانه نظارت الکترونیکی خدمات شهری اهواز رونمایی شد
-
ثبت موقوفات کاشان در سامانه اطلاعات موقوفات
-
سامانه حمل و نقل همگانی در برازجان اصلاح میشود
-
سامانه تلهمتری تاسیسات آبرسانی پلدختر راهاندازی شد
-
سامانه تلهمتری مخزن آب الشتر به بهرهبرداری رسید
-
رونمایی از سامانه گردشگری مشهد تا پایان سال 90
-
راهاندازی سامانه توزین در حرکت در مسیر توسکستان گرگان
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.