اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستانه‌اشرفیه خبر داد:

تحقق 70 درصدی مصوبات سفرهای استانی به آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: فرماندار آستانه اشرفیه از تحقق 70 درصدی مصوبات سفرهای استانی در این شهرستان خبر داد.

تحقق 70 درصدی مصوبات سفرهای استانی به آستانه‌اشرفیه
به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، علی باباخانی یکشنبه‌شب در نشست کارشناسان کارگروه گردشگری فرمانداری‌های گیلان در این شهرستان اظهار داشت: آستانه‌اشرفیه از توانمندی‌های بسیار زیادی برای توسعه بخش گردشگری برخوردار است و توسعه این بخش نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارد. 
وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری آستانه‌اشرفیه، افزود: 48 بقعه متبرکه در سطح شهرستان وجود دارد و بارگاه آقا سلطان سیدجلال‌الدین اشرف (س)، بقعه آقا سیدمحمد، آقا سیدحسن آستانه‌اشرفیه و بقعه آقا سید ابوجعفر بندر کیاشهر موجب شده تا این شهرستان به عنوان یکی از مناطق مهم مذهبی گیلان مطرح باشد.
فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه گیلان یکی از قطب‌های گردشگری کشور است، تصریح کرد: گیلان به دلیل موقعیت ممتاز گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است که با ارتقای سطح همکاری رسانه‌ای امیدواریم شاهد جهش چشمگیری در این حوزه باشیم. 
وی با اشاره به اهمیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از ورود گردشگران به استان، اذعان داشت: مسئولان همواره باید به برنامه‌های گردشگری توجه کنند و رسانه‌ها در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان نقش بسیار مهمی دارند که می‌توان از این ظرفیت نهایت استفاده را کرد.
باباخانی با اشاره به مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به گیلان گفت: بیش از 70 درصد مصوبات سفرهای استانی در آستانه‌اشرفیه محقق شده و بقیه مصوبات نیز در حال اجرا و یا مرحله طراحی است. 
وی اضافه کرد: در دور نخست سفرهای استانی 82 پروژه برای این شهرستان مصوب شد که 19 پروژه آن دارای پیشرفت بالای 50درصدی بوده و بقیه به بهره‌برداری رسیده است.
فرماندار آستانه‌اشرفیه ابراز داشت: در دور دوم سفرهای استانی نیز 42 مصوبه نهایی شد که 32 پروژه به بهره‌برداری رسیده و بقیه نیز در حال اجرا و طراحی است.
وی با اشاره به دور سوم سفرهای استانی نیز بیان داشت: در این مرحله 12 پروژه برای آستانه‌اشرفیه مصوب شده است. 
باباخانی با بیان اینکه سفرهای استانی از اقدام‌های قابل تحسین دولت بوده و این سفرها زمینه‌ توسعه تمام نقاط کشور را فراهم آورده است، خاطرنشان کرد: همگان باید در زمینه توسعه و تعالی کشور تلاش کرده و با بهره‌گیری از امکانات موجود زمینه‌ساز پیشرفت روزافزون جامعه باشند.
به گفته وی، سفرهای استانی رئیس جمهور علاوه بر ایجاد اقتدار ملی موجب ارتقای انسجام و همبستگی بین حاکمیت و ملت می‌شود که این نکته حائز اهمیت است.
این مسئول در پایان تصریح کرد: شناسایی نیاز منطقه‌ای و اولویت‌بندی برای رسیدگی به مشکلات پیش رو از دیگر نقاط قوت سفرهای استانی به شمار می‌رود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول