اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

نبود پیوند بین تولید و توزیع مشکل اشتغال کردستان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه هر اشتغالی که ما بتوانیم برای آن بازار فروش پیدا کنیم، اشتغال پایدار است، گفت: نبودن پیوند بین تولید و توزیع مشکل اصلی اشتغال در این استان است.

نبود پیوند بین تولید و توزیع مشکل اشتغال کردستان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رامین اسدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی یک‌روزه هماهنگی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان که در سنندج برگزار شد، هماهنگی و وحدت رویه در انجام مأموریت‌های را ضروری دانست و اظهار داشت: نیل به اهداف و منشور کاری در اولویت برنامه‌های این اداره‌کل یک بحث اصلی است.
وی خواستار شناسایی روش‌های جدید در بحث ایجاد اشتغال پایدار شد و تصریح کرد: بها دادن به اهداف این منشور و تلاش در راستای تحقق اهداف آن رسالت همه ما به عنوان فعالان این عرصه است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار دهیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل بیکاری در استان استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها امری ضروری است.
اسدی از ایجاد اشتغال به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم دنیا نام برد و گفت:‌ متاسفانه ایجاد اشتغال پایدار به یک امر پیچیده تبدیل شده است.
به گفته وی، در بحث ایجاد اشتغال باید نگاه جدیدی داشته باشیم و با انجام کارهای پژوهشی که منجر به اشتغال می‌شود، مسیر رسیدن به این مهم را کوتاه‌تر کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در ادامه  افزود: کردستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است، که برای ایجاد اشتغال می‌توانیم از آن بهره ببریم.
اسدی با بیان اینکه هر اشتغالی که بتوانیم برای آن بازار فروش پیدا کنیم اشتغال پایدار است، تصریح کرد: نبودن پیوند بین تولید و توزیع مشکل اصلی اشتغال در این استان است که باید به صورت ویژه دنبال شود.
وی اضافه کرد: با ادغام وزارت خانه‌ها و ایجاد وزارت صنعت معدن و تجارت حلقه مفقوده این حوزه پیدا و کسانی که متولی تولید بودند، متولی توزیع نیز شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی در شهرستان‌های تابعه و واحدهای ستادی مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.
انتهای پیام/صا20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول