اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

کشاورزی آذربایجان غربی دانش‌محور می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: صنعت کشاورزی آذربایجان غربی به سوی دانش‌محور شدن در حرکت است.

کشاورزی آذربایجان غربی دانش‌محور می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد‌رضا اصغری پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی تکنیک‌های نوین در میوه‌کاری که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی با حضور جمعی از دانشجویان، اساتید دانشگاهی و ناظران باغ‌ها و .. تشکیل شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف این سازمان به روز کردن اطلاعات علمی کارشناسان، دست‌اندرکاران صنعت کشاورزی و ناظران باغ‌ها بود که در این راستا گام‌های بلندی برداشته شده است.
 وی ادامه داد: دصدد هستیم عوامل و فعالان این عرصه به علوم روز به نحو مطلوب تجهیز شوند.
وی تصریح کرد: در راستای تحقق هدف علمی شدن صنعت کشاورزی سمینارها و برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود که باید دانشجویان و علاقه‌مندان این عرصه‌ از جلسات و کارگاه‌های آموزشی فوق نهایت استفاده را ببرند و در راستای ارتقای سطح توانایی‌های خود اقدام کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در صنعت کشاورزی آذربایجان غربی ظرفیت‌های زیادی وجود دارد بنابراین برای اینکه از ظرفیت‌های فوق به نحو مطلوب استفاده شده و آنان را مورد بهره‌برداری قرار دهیم باید فعالان این عرصه به علوم نوین آگاهی وسیع پیدا کنند چرا که در این صورت صنعت کشاورزی آذربایجان غربی بیش از پیش رشد می‌یابد.
وی با بیان اینکه دانشجویان این رشته باید از تجربه‌ها و تخصص‌های افراد صاحب‌نظر به شکل گسترده استفاده کنند، گفت: دانشجویان باید در راستای یافتن پاسخ سئوال‌ها و رفع کردن ابهام‌های خود در حضور اساتید اقدام کنند به طوری که برای محقق شدن این موضوع از اساتید توانمند و متبحر زیادی دعوت به عمل می‌آید.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول