اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

‌وزارت بازرگانی و جهاد کشاورزی ‌پاسخگوی واردات مرکبات باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل با انتقاد شدید از بی‌توجهی مسئولان نسبت به واردات بی‌رویه کالاها به داخل کشور گفت: باید از ورود کالای غیر ضروری به داخل کشور جلوگیری کرد.

‌وزارت بازرگانی و جهاد کشاورزی ‌پاسخگوی واردات مرکبات باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل با اشاره به فرا رسیدن 27 آذر روز وحدت و دانشگاه اظهار داشت: شهید مفتح به عنوان نماد وحدت حوزه و دانشگاه در نظام اسلامی است و حوزه و دانشگاه به عنوان دو قشر علمی جامعه در توسعه و پیشرفت آینده جامعه اسلامی بسیار تاثیرگذار هستند.
وی به توطئه دشمنان در جدایی و افتراق حوزه و دانشگاه اشاره و تاکید کرد: حوزه و دانشگاه با انسجام و وحدت بر این توطئه فائق آمدند.
روحانی گفت: این دو حوزه با تبادل نظر و انسجام بیشتر با توجه به جهاد علمی در ساختارهای اسلامی به ویژه در حوزه علوم انسانی می‌تواند ثمرات بسیار چشمگیری در جامعه داشته باشند.
امام جمعه بابل به نزدیک شدن ایام انتخابات اشاره و تصریح کرد: انتخابات جلوه حضور و مقبولیت نظام اسلامی به شمار می‌آید و بنا به گفته مسئولان در حال حاضر تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم آغاز شده است.
روحانی با توجه به فرصت دو ماهه برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در کنار آماده‌سازی فضای انتخابات، مسئولان باید تمهیدات لازم برای حضور مردم در انتخابات باشکوه را فراهم کنند تا مردم با حضور گسترده حماسه بزرگی خلق کنند.
وی افزود: برخی افراد با انجام برخی امور ناشایست سطح امید در جامعه را کاهش داده که این امر صدمات جبران ناپذیری برجای می‌گذارد.
روحانی با انتقاد از واردات بی‌حد و حصر کالاها به داخل کشور اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای جلوگیری از واردات غیر ضروری کالاها به داخل کشور، متاسفانه شاهد هستیم واردات غیر ضروری کالاها همچنان در کشور رو به افزایش است.
وی بیان داشت: سکوت مسئولان نسبت به این قضیه و عدم پاسخگویی آنها در این حوزه سبب پایین آمدن روحیه امید در بین مردم شده و در حضور مردم در انتخابات بسیار تاثیر‌گذار است.
روحانی به واردات محصولات کشاورزی از جمله مرکبات در ایام برداشت مرکبات در مازندران اشاره و تصریح کرد: با توجه به تولید بسیار زیاد محصولات کشاورزی و مرکبات در داخل کشور چه ضرورتی وجود دارد که نسبت به واردات گسترده مرکبات به داخل کشور اقدام شود.
‌روحانی تصریح کرد: کمرگ اعلام کرده که این محصولات با مجوز وزارت جهاد کشاورزی و بازرگانی وارد کشور می‌شود اما این دو نهاد توپ را به زمین یکدیگر پاس داده و نسبت به این موضوع بی‌توجه هستند.
روحانی از مسئولان بازرگانی و جهاد کشاورزی خواست درباره واردات بی‌رویه برنج و مرکبات به داخل کشور به مردم مازندران پاسخگو باشند.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول