اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان خبر داد:

حضور فعال جهاد کشاورزی هرمزگان در همایش ملی آبز‌ی‌پروری

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: این مرکز در نخستین همایش ملی آبزی پروری، با ارائه شش مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در این همایش حضوری فعال داشت.

حضور فعال جهاد کشاورزی هرمزگان در همایش ملی آبز‌ی‌پروری
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، علیرضا نظری در این رابطه اظهار داشت: در این همایش که با حضور 450 نفر از اساتید، اندیشمندان، متخصصان و دانشجویان علوم شیلاتی برگزار شد، 56 مقاله به صورت سخنرانی و 505 مقاله به صورت پوستر ارائه شد.
وی اضافه کرد: مدرسان و دانشجویان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان نیز با ارائه شش مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در این همایش حضوری فعال داشتند.
نظری، اظهار داشت: نخستین همایش ملی آبزی پروری با محوریت تکثیر، پرورش و فناوری‌های نوین، مهندسی آبزیان، تغذیه، منابع غذایی و غذای زنده، مدیریت بهداشت و بیماری‌های آبزیان، اکولوژی و اثرات متقابل زیست محیطی در آبزی پروری، بیوتکنولوژی و اصلاح نژاد آبزیان اقتصادی، بیولوژی و فیزیولوژی آبزیان، مدیریت و بازسازی ذخایر، مدیریت، اقتصاد و بازاریابی در "زیباکنار گیلان" برگزار شد.
قابل ذکر است که ارائه‌کنندگان مقاله از  مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان عبارتند از؛ مدرسان: دکتر یاسمی، مهندس نظری، مهندس پورطرق، مهندس درویشی، مهندس گلمرادی‌زاده و مهندس بهزادی و دانشجویان: نادر کرمی و مرضیه جعفری.
این همایش، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (کانون هماهنگی دانش و صنعت آبزی پروری کشور) و با همکاری موسسه تحقیقات شیلات ایران (پژوهشکده آبزی‌پروری آب‌های داخلی ـ بندرانزلی و با شرکت محققان و دست‌ندرکاران شیلات برگزار شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول