اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 8 ماه امسال

ازدواج در همدان با افزایش 6 درصدی مواجه بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ثبت احوال استان همدان از افزایش شش درصدی ازدواج در همدان در هشت ماه سال جاری خبر داد.

ازدواج در همدان با افزایش 6 درصدی مواجه بود
عبدالله مقصودی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ثبت وقایع حیاتی استان در هشت ماهه امسال اظهار کرد: طی این مدت 20 هزار و 434 واقعه ولادت در سطح استان همدان به ثبت رسیده است.
وی گفت: در این مدت 10 هزار و 530 ولادت که در سطح استان رخ داده مربوط به پسران و 9 هزار و 904 واقعه نیز مربوط به دختران بوده است.
مدیرکل اداره ثبت احوال استان همدان خاطرنشان کرد: از مجموع ولادت‌های ثبت شده در سطح استان تعداد 11 هزار و 106 واقعه شهری و 9 هزار و 328 واقعه نیز روستایی بوده است.
به گفته وی، در این مدت 7 هزار و 787 واقعه وفات نیز به ثبت رسیده که از این تعداد 3 هزار و 254 واقعه مربوط به زنان و 4 هزار و 532 مورد مربوط به مردان بوده است.
مقصودی‌فر در بخش دیگری از سخنانش به آمار ازدواج در سطح استان همدان پرداخت و افزود: طی این مدت 18 هزار و 416 واقعه ازدواج در استان همدان به ثبت رسیده به طوری که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش شش درصدی مواجه بوده‌ایم.
وی میزان طلاق به ثبت رسیده را نیز 2 هزار و 259 واقعه خواند و ابراز کرد: بیشترین ازدواج مردان بین 20 تا 24 سال با 7 هزار و 637 مورد و در گروه زنان نیز بین 15 تا 19 سال با 6 هزار و 789 مورد ثبت شده است.
مدیرکل اداره ثبت احوال استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین طلاق ثبت شده در گروه مردان در سن 25 تا 29 سال با 699 مورد گزارش شده است، تصریح کرد: بیشترین میزان طلاق ثبت شده در گروه زنان نیز بین 20 تا 24 سال با ثبت 608 واقعه بوده است.
وی در پایان سخنان خود از صدور و تحویل 28 هزار جلد شناسنامه بالای 15 سال به صورت رایانه‌ای در سطح استان طی این مدت خبر داد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول