اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مقابل آران پارت و سپاهان؛

شرایط کاراته‌کاهای قمی برای صعود به سوپر لیگ سخت شد

خبرگزاری فارس: شرایط تیم کاراته استانداری قم برای صعود به مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با دو شکست متوالی در آغاز دور برگشت لیگ برتر سخت شد.

شرایط کاراته‌کاهای قمی برای صعود به سوپر لیگ سخت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیکارهای لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور کم‌کم به هفته‌های حساس و سرنوشت‌ساز خود نزدیک می‌شود و طی آن مدعیان صعود به رقابت‌های سوپر لیگ جدال نزدیک و نفس‌گیری با یکدیگر برای موفقیت دارند.
یکی از تیم‌هایی که با برخورداری از امکانات و نفرات خوب در ترکیب خود مدعی صعود به رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود، تیم کاراته استانداری قم است که در جدال با رقبای مدعی صعود به سوپر لیگ این رشته ورزشی باید چشم امید به رقابت‌های هفته‌های آتی داشته باشد زیرا کاراته‌کاهای استانداری قم در دو مسابقه حساس آغازین دور برگشت مقابل حریفان خود تن به شکست دادند.
اگر چه این تیم در فاصله بین پیکارهای هفته پایانی دور رفت تا رقابت‌های آغازین هفته دور برگشت، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی این تیم به شکل منظم برگزار کرده بودند و با آمادگی و شرایط خوبی آماده جدال با حریفان خود شده بودند اما در جدال با دو رقیب مدعی نتیجه را واگذار کردند.
تیم کاراته استانداری قم در رقابت‌های آغازین دور برگشت پیکارهای لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور با ترکیبی از مبارزان اوزان منهای 55، 60، 67 و آزاد با حریفان خود تیم‌های آران پارت و امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به رقابت پرداخت.
در ترکیب تیم کاراته استانداری قم در وزن منهای 55 کیلوگرم محمد حمیدی و مجید حسنی نیا برابر حریفان قرار می‌گیرند و در وزن منهای 60 کیلوگرم نیز حمید مغانلو و سعید برخورداری برابر رقبای خود به روی تاتامی حاضر شدند.
همچنین در وزن منهای 67 کیلوگرم محمد غفوری و احمد علی امیری دو کاراته‌کای اعزامی تیم استانداری قم به پیکارهای این هفته از مسابقات لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور بودند و سیدمحسن میرقیصری، امین رضایی، حسین منتظری، رضا خزایی، علی عقیلی، محمد بهمنی و رحمان ایوبی دیگر نفرات عضو این تیم به شمار می‌روند.
تیم کاراته استانداری قم در دو مسابقه حساس خود با تیم‌های آران پارت تهران و سپاهان نوین اصفهان دیدار کرد و در هر دو مسابقه مقابل حریفان قدر خود که اتفاقا از جمله تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر نیز محسوب می‌شوند، مغلوب شد.
این در حالی است که نگاهی به عملکرد این تیم در هفته پایانی دور رفت نیز نشان می‌دهد که تیم کاراته استانداری قم در هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور یک بار نتیجه را واگذار کرد و در دو مسابقه طعم پیروزی را چشید.
در واقع در هفته چهارم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کاراته تیم‌های مدعی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و به میزبانی تیم استانداری قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مرحله نخست استانداری قم مقابل قهرمان دور رفت لیگ برتر کاراته یعنی باشگاه گاز زنجان بازنده شد.
با این حال در دومین مسابقه تیم کاراته استانداری قم با درخشش نفرات آماده خود با حساب 17 بر صفر از سد تیم هیئت کاراته خراسان رضوی گذشت و البته در مرحله سوم، استانداری قم به‌دلیل غیبت تیم هیئت کاراته گیلان 29 بر صفر تیم پیروز میدان لقب گرفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول