اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

تمرینات صبا برای دیدار با تراکتورسازی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم از پایان تعطیلی پنج روزه تمرینات این تیم و آغاز دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی برای ادامه لیگ برتر خبر داد.

تمرینات صبا برای دیدار با تراکتورسازی آغاز می‌شود
محمدرضا کشوری فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: با توجه به مشخص شدن زمان آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز که از هفته هجدهم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، تمرینات تیم فوتبال صبای قم از فردا آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: بعد از دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور که روز بیست و هشتم آذر ماه برگزار شد، به مدت پنج روز بازیکنان به استراحت رفتند تا بعد از آن دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم برپا شود.
وی با تمجید از بازی خوب صبای قم در دیدار برابر مس کرمان در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، تصریح کرد: تیم ما به هیچ عنوان مستحق باخت در این دیدار نبود و متاسفانه در روزی که خوب بازی می‌کرد، با بداقبالی در ضربات پنالتی مقابل حریف خود تن به شکست داد و از به دست آوردن جواز صعود به نیمه نهایی جام حذفی در این دیدار محروم ماند.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم در ادامه از پیگیری جدی تمرینات این تیم در تعطیلات لیگ برتر فوتبال خبر داد و بیان کرد: برای حضوری قدرتمند در ادامه بازی‌های لیگ اردوی تدارکاتی خواهیم داشت که در تهران برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: غیبت چند بازیکن اصلی تیم در هفت بازی گذشته مسابقات جام حذفی و همچنین یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور، آسیب‌های زیادی به بدنه تیم وارد کرده است و قطعا تعطیلات لیگ برتر فرصت مناسبی است تا بتوانیم از ادامه بازی‌ها، تمام ظرفیت تیم را در اختیار داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی دو بازیکن تیم صبای قم در حال حاضر با مشکل آسیب‌دیدگی مواجه هستند ولی تعطیلات لیگ برتر موقعیت خوبی است که آنها به ترکیب تیم باز‌گردند تا در دیدار حساس هفته شانزدهم مقابل تراکتورسازی تبریز که میزبان آن نیز خواهیم بود، مشکلی نداشته باشیم.
تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب هشت پیروزی، پنج تساوی و چهار باخت از 17 بازی انجام شده خود در هفته‌های گذشته نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، 29 امتیازی است و در مکان پنجم جدول رده‌بندی ایستاده است.
در حال حاضر تیم استقلال تهران با 36 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و دو تیم 30 امتیازی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نفت تهران در تعقیب این تیم هستند، ضمن اینکه دو تیم 29 امتیازی صبای قم و تراکتور‌سازی تبریز در مکان‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایستاده‌اند.
نماینده فوتبال قم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، بعد از تعطیلات 15 روزه لیگ برتر، در هفته هجدهم باید در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف تیم فوتبال تراکتوسازی تبریز برود، ضمن اینکه در هفته نوزدهم در اصفهان میهمان تیم فولاد مبارکه سپاهان این شهر خواهد بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول