اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور؛

صبای قم به نخل بندرعباس رسید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در ششمین هفته لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال نخل بندرعباس شد.

صبای قم به نخل بندرعباس رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور این هفته با انجام یک مسابقه در قم پیگیری می‌شود و طی آن صبای قم با امید به کسب سومین پیروزی خانگی این فصل برابر تیم فوتبال نوجوانان نخل بندرعباس قرار می گیرد.
شاگردان غلامرضا کاظمی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم تا قبل از این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، موفق به کسب دو پیروزی، یک تساوی و دو باخت شده‌اند و در حال حاضر در بین تیم‌های میانه جدول گروه دوم رقابت‌ها ایستاده‌اند.
این تیم امسال نیز با جذب نیروهای مستعد فوتبال قم در رده‌های سنی پایه گام به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور گذاشته است و در هفته ششم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در جدالی حساس از تیم فوتبال نوجوانان نخل بندرعباس پذیرایی می‌کند.
آینده داران فوتبال قم در تیم فوتبال نوجوانان صبا بعد از کسب برتری در هفته نخست رقابت‌ها در خانه خود، در هفته دوم در اصفهان جانانه برابر تیم مدعی و سرشناس فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بازی کردند ولی با گل دقیقه پایانی حریف به نخستین شکست خود در این فصل تن دادند.
بر اساس برنامه فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته سوم از مسابقات فصل جدید لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور روز جمعه 11 آذرماه برگزار شد و طی آن تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در خانه پذیرای لاله اصفهان بود که با دو گل به پیروزی رسید.
صبای قم در هفته چهارم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور روز جمعه 18آذرماه در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان بود و در میان ناباوری با نتیجه یک بر صفر باخت.
صبای قم که تا پیش از این دیدار یکی از مدعیان جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تا قبل از هفته ششم رقابت‌ها در لیگ برتر حضور موفقی داشته است، ضمن اینکه در هفته پنجم در خانه تیم برق شیراز این تیم را با تساوی یک بر یک متوقف کردند تا یک امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را به خود اختصاص دهند.
اما از ساعت 14 عصر فردا پنج‌شنبه اول دی‌ماه شاگردان غلامرضا کاظمی در این دیدار که در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود در حالی به مصاف میهمان خود نخل بندرعباس می‌روند که صبای قم پیش از این در خانه از سد فجر شهید سپاسی شیراز و پتوی لاله اصفهان گذشته است و به تیم مس کرمان باخته است.
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در حال حاضر از پنج مسابقه خود در نیم فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با کسب هفت امتیاز از دو پیروزی، یک تساوی و دو باخت در مکان سوم جدول رده‌بندی ایستاده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول