اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

بازیکنان صبا در مقابل میثاق بدون استرس بازی کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید تیم فوتسال صبای قم گفت: بازیکنان ما در دیدار با میثاق تهران بدون استرس بازی کردند و بعد از شش هفته موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند شدیم تا همچنان در جمع مدعیان لیگ برتر فوتسال باقی بمانیم.

بازیکنان صبا در مقابل میثاق بدون استرس بازی کردند
حسین گنجیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پیروزی تیمش برابر تیم فوتسال میثاق تهران در یک دیدار خارج از خانه از هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: واقعا هنوز نمی‌دانم که چرا در شش بازی متوالی قبل به پیروزی نرسیدیم زیرا با تمام توان بازی و بهترین نمایش خود را ارائه کردیم.  
وی تصریح کرد: این واقعا از بداقبالی ما بود که با وجود انجام بازی‌های خوب نتوانسته بودیم در شش بازی قبلی داخل و خارج از خانه پیروز شویم، ولی در مقابل تیم میثاق تهران هیچ چیز برای کسب پیروزی و سه امتیاز کم نداشتیم و خوشبختانه با کسب سه امتیاز میدان را ترک کردیم.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: از بازی تمام نفرات تیم در این دیدار راضی هستم به خصوص اینکه در خارج از خانه این پیروزی را کسب کردیم، ما برای نهمین بار در این فصل پیروز شدیم و همچنان در مکان چهارم جدول هستیم.
وی تصریح کرد: از آغاز مسابقات این فصل لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بازیکنان ما بعد از تمرینات بسیار سختی که پشت سر گذاشتند، بهترین بازی‌های خود را ارائه کردند و به نظر من صبا پدیده لیگ سیزدهم فوتسال کشور است.
وی ادامه داد: همه بازیکنان ما با وجود اینکه دو بازی متوالی را باخته بودیم، در این دیدار با انگیزه ظاهر شده و بهترین بازی خود را ارائه کردند تا با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان در مکان چهارم جدول باشیم زیرا تیم گسترش فولاد سایه به سایه صبا در حال پیش آمدن است.  
سرمربی تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: متاسفانه در چند هفته از لیگ این فصل با مشکل آسیب‌دیدگی مهره‌های کلیدی تیم نیز مواجه بودیم و با این وجود، بین تیم‌هایی پرمهره‌ای که هزینه‌های هنگفتی برای این مهم در لیگ امسال انجام داده‌اند، در جمع مدعیان هستیم.
وی تاکید کرد: بازیکنان ما توانمندی‌های زیادی دارند و قصد داریم از این هفته در دیدارهای باقی مانده از لیگ سیزدهم همانند هفته‌های آغازین دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به کمتر از پیروزی و سه امتیاز فکر نکنیم.
‌تیم فوتسال صبای قم در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه برابر تیم فوتسال میثاق تهران موفق به کسب برتری پنج بر سه شد تا امتیازات این تیم به 30 امتیاز رسیده و بعد از گیتی پسند، منصوری قرچک و ماهان اصفهان در مکان چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها باقی بماند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول