اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری باشت:

8 پروژه راهسازی باشت در حال اجرایی شدن است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان باشت گفت: بیش از 8 پروژه راهسازی در این شهرستان در حال اجرایی شدن است.

8 پروژه راهسازی باشت در حال اجرایی شدن است
علی دیانتی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهسازی شهرستان باشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: توسعه و گسترش راه در هر منطقه به معنای فراهم شدن توسعه همه جانبه در آن منطقه است.
وی با اشاره به نقش راه در اقتصاد، کشاورزی، صنعت و حمل و نقل افزود: امروزه راه به عنوان اصلی‌ترین بستر ایجاد توسعه است.
این مقام مسئول در شهرستان باشت بیان داشت: در چند ساله گذشته کارهای بسیار خوب و ارزشمندی در بخش احداث و تکمیل راه‌‌ها انجام شده است.
دیانتی با بیان اینکه بیش از هشت پروژه راهسازی در باشت در حال اجرا می‌باشد، گفت: این پروژه‌ها شامل احداث یا تکمیل پروژه‌های راهسازی در نقاط روستایی و محورهای اصلی و فرعی است.
وی به پروژه‌های راهسازی روستایی در شهرستان باشت اشاره کرد و ابراز داشت: بهسازی و آسفالت راه روستای شوش به طول دو کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه روستای کزنگان به طول دو کیلومتر، آسفالت محور روستای دلی رباط به طول چهار کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه روستایی چاه تلخ به ده‌بزرگ به‌طول 4.5 کیلومتر، و زیرسازی و احداث ابنیه فنی محور بیدک به بوسنگاه از مهمترین پروژه‌های راهسازی در مناطق روستایی است.
دیانتی، احداث و تکمیل محورهای منتهی به شهر باشت را یادآور شد و افزود: بهسازی و روکش آسفالت محور کمربندی باشت به‌طول هفت کیلومتر، احداث محور چهار خطه باشت به بوستان به طول سه کیلومتر و چهار خطه کردن محور ورودی شهر باشت نیز به‌طول سه کیلومتر از مهم‌ترین این پروژه‌ها محسوب می‌شود.
رئیس اداره راه ترابری شهرستان باشت به احداث راه ارتباطی در مناطق روستایی اشاره کرد و ادامه داد: در بعضی از مناطق روستایی وجود معارضات اجتماعی باعث کندی روند پروژه‌ها ‌می‌شود.
وی به نقش راه در توسعه و عمران و آبادی مناطق روستایی اشاره کرد و اذعان داشت: راه به عنوان مهم‌ترین و تاثیر‌گذارترین مؤلفه در توسعه روستاها می‌باشد.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان باشت از شوراها و دهیاران روستاها خواست در رفع معارضات اجتماعی بر سر راه احداث راه‌های روستایی با اداره راه همکاری کنند.  
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول