اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عمران شهرداری بندر کنگان:

پارک بزرگ خلیج‌فارس کنگان آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: مسئول عمران شهرداری بندر کنگان گفت: فاز اول و دوم پارک بزرگ خلیج‌فارس کنگان آماده بهره‌برداری است.

پارک بزرگ خلیج‌فارس کنگان آماده بهره‌برداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، کامبیز بهبودی صبح امروز در بازدید از پارک بزرگ خلیج‌فارس کنگان اظهار داشت: شهرداری بندر کنگان در راستای گسترش و توسعه اماکن توریستی و گردشگری در این بندر تلاش بسیار زیادی از خود نشان داده است.
وی افزود: تجهیز پارک‌های بندر کنگان به امکانات متنوع و افزایش امکانات رفاهی در اماکن اقامتی و تفریحی از جمله برنامه‌های ارزشمند شهرداری برای جذب گردشگر در کنگان است.
مسئول عمران شهرداری بندر کنگان از تکمیل فاز اول و دوم پارک بزرگ خلیج‌فارس خبر داد و خاطرنشان کرد: فازهای اول و دوم پارک بزرگ خلیج‌فارس به اتمام رسیده و این پارک آماده بهره‌برداری است.
بهبودی تصریح کرد: این پارک که به نوعی بزرگترین پارک تفریحی استان خواهد بود که در فضای به مساحت 20 هکتار در حال اجرا است.
وی افزود: فاز اول و دوم این مجموعه بزرگ تفریحی به میزان 3 هکتار شامل فضای سبز، موزاییک فرش، تاسیسات برق، مکانیک، اجرای سنگ جدول، آلاچیق و....بوده که با پیشرفت فیزیکی 100 درصد آماده بهره‌برداری است.
این مسئول عنوان داشت: هم‌اکنون این پارک یکی از زیباترین پارک‌های موجود در استان بوشهر است که در صورت تحقق فازهای دیگر بزرگترین و زیباترین پارک تفریحی در استان خواهد بود.
بهبودی بیان کرد: بندر کنگان دارای قابلیت‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری و توریستی است و برای استفاده از از این پتانسیل باید نسبت به افزایش فضاهای توریستی اقدام کنیم.
وی اذعان داشت: همکاری شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان بسیار خوب بوده و تعامل بسیار خوبی وجود دارد که این امر در رشد و توسعه کنگان بسیار اثربخش است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول