اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

جریان انحرافی در کشور فضاسازی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با رد جریان انحرافی در کشور و استان گفت: بحث جریان انحرافی نه تنها در خراسان جنوبی بلکه در کشور فضاسازی است.

جریان انحرافی در کشور فضاسازی است
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ابراهیم افشاری در جمع مدیران رسانه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: برخی حرف‌ها گزافه است که آقا جریان فلان در استان فعال است و باید خیلی‌ها را خاطر جمع کنیم در استان انحرافی نداریم.
وی افزود: بحث جریان انحرافی در استان فضاسازی است و در کل کشور هم همین‌طور است تا برسد به این استان و هر که می‌گوید دلیل و مدرک بیاورد و من در خدمت هستم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: ما یک لحظه از مسیری که رهبری تعیین کردند جدا نیستیم و یک درجه هم این ور و آن ور حرکت نمی‌کنیم.
افشاری افزود: بنا بر هماهنگی‌ها و دستورالعمل‌های دولت سعی ما بر خدمت بی‌منت به مردم است.
وی با تاکید بر اینکه دیگران چیزهایی می‌بافند و افراد رو به این ور و آن ور ربط می‌دهند، اظهار داشت: این موضوعات هیچ جایی در تقسیمات کلان استان ندارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: بنای ما بر این است در فضایی بدون هر جریانی که تاثیر بگذارد کار کنیم.
افشاری در حمایت از استاندار خراسان جنوبی افزود: واقعا در بین مسئولانی که تاکنون با آنان کار کرده‌ام فردی به استقلال قهرمان رشید ندیده‌ام، زیرا نه از جریانات تاثیر می‌پذیرد و نه از افراد شاخص و کسانی که بخواهند دخالت کنند که نمی‌خواهم اسم ببرم.
وی خطاب به رسانه‌ها تصریح کرد: فضای همدلی را باید تقویت کنیم و از این فرصت استفاده کنیم و مردمی که 25 درصد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هستند نیازمند حمایت و خدمت بیشتر هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اختلاس اخیر در کشور یادآور شد: در بحث بانک صادرات همه فشارها علیه دولت وارد شد و قطعا برخورد می‌شود و همه باید پاسخگو باشند.
افشاری به عزل و نصب‌ها اشاره کرد و افزود: شخصا دنبال خیلی از نیروهای بومی در تهران و مشهد رفته‌ام که بیاوریم و مسئولیت بدهیم که نپذیرفتند.
وی تصریح کرد: در عین حال انتصابی صورت می‌گیرد از فردا شروع می‌شود که از کجا آمد، وابسته به کدام جریان و غیر بومی است که این مسائل صحیح نیست.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول