اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

ولایتمداری تنها رمز موفقیت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: ولایتمداری تنها رمز موفقیت ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

ولایتمداری تنها رمز موفقیت ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک ستاد انتخابات استانداری البرز و فرمانداری طالقان اظهار داشت: ملت ایران با ولایتمداری و اطاعت از فرامین رهبری توانسته‌اند در تمامی عرصه‌های مختلف موفق باشند.
وی ادامه داد: فتنه سال 88 و دسیسه‌های دشمنان نظام برای خدشه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از بارزترین حملات دشمنان به مسائل کشورمان بود که خوشبختانه ملت ایران با هوشیاری و آگاهی توانستند این توطئه را خنثی کنند.
این مسئول افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هنوز دست از دسایس و فتنه‌های خود برنداشته‌اند و در نظر دارند با توطئه‌های مختلف کشور را دچار تزلزل کنند.
رجبی ادامه داد: دشمنان بر این تصور هستند که می‌توانند آرمان‌ها و اهداف نظام را مورد حمله قرار دهند و لذا با اقدامات ضد فرهنگی و حمله به اعتقادات مردم در نظر دارند تا به اهداف شوم خود برسند.
وی تصریح کرد: در فتنه سال 88 دشمنان با این ترفند که انتخابات ناسالم برگزار شده است در نظر داشتند تا مردم را نسبت به عملکرد مسئولان بدبین کنند.
معاون استاندار البرز اظهار داشت: اما ولایتمداری مردم و اطاعت از فرامین رهبری و همچنین آگاهی و بصیرت مردم اجازه نداد تا آنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
رجبی در ادامه سخنان خود به حماسه نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: خروش بی‌نظیر مردم در این راهپیمایی نشان از وحدت کلام و دوست داشتن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که توانست بسیاری از اهداف دشمنان را خنثی کرده و به خودشان بازگرداند.
وی آگاهی، ولایتمداری و هوشیاری مردم را امتیازی بارز در مقابل دشمنان خواند و افزود: این مهم تاکنون توانسته بسیاری از توطئه‌های دشمنان را از بین ببرد.
دراین نشست که با حضور مسئولان استانی و شهرستان طالقان صورت گرفت زیرساخت‌های مخابراتی و امکانات موجود برای برگزاری انتخابات در طالقان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول