اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان خبر داد:

برگزاری کلاس‌های آموزش مهمانداران اتوبوس در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌ها استان گلستان گفت: کلاس‌های آموزش مهمانداران اتوبوس‌های جاده‌ای در چهار دوره برگزار شد.

برگزاری کلاس‌های آموزش مهمانداران اتوبوس در گلستان
مهدی میقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این کلاس‌ها با هدف ارتقاء سطح خدمات در بخش مسافربری جاده‌ای به آموزش اخلاق حرفه‌ای و آداب و معاشرت می‌پردازد و از این پس فعالیت مهمانداران اتوبوس‌ها منوط به گذراندن این دوره‌های آموزشی و کسب مجوز آن است.
وی افزود: سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها برای جلوگیری از سفر‌های زائد درون‌شهری و توسعه سفر‌های برنامه‌ریزی شده اقدام به راه‌اندازی پایگاه‌های اینترنتی فروش بلیط کرده است و همین‌طور در نظر داریم که دفترهای فروش بلیط را به خارج از ترمینال‌ها انتقال دهیم و تاکنون سه دفتر در سطح شهر در حال فعالیت هستند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌ها استان گلستان اعلام داشت: به منظور گسترش و ارتقاء فرهنگ کتاب‌خوانی تاکنون پنج دستگاه اتوبوس مسافربری جاده‌ای به گنجه کتاب مجهز شدند و قرار است به صورت ماهانه طبق نیاز و ذائقه افراد توسط کتابخانه‌های استان به روز شود.
میقانی با اشاره به صدور موافقت اصولی مراکز خدماتی و رفاهی بین راهی توسط سازمان حمل و نقل گفت: با توجه به کمبود این مراکز در سطح استان سازمان حمل و نقل از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این زمینه استقبال می‌کند، این مراکز شامل جایگاه سوخت، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی و... هستند.
وی تصریح کرد: تاکنون شش مرکز خدمات رفاهی در سطح استان در حال فعالیت و شش مرکز نیز در حال ساخت هستند و 12 سرمایه‌گذار هم در حال پیگیری مراحل قانونی ساخت هستند.
مدیر کل حمل و نقل پایانه‌ها استان گلستان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران این مراکز می‌توانند از تسهیلات بانکی که توسط سازمان گردشگری و شرکت نفت برای آنها در نظر گرفته شده استفاده کنند و از محدوده 53 متری که اداره راه و ترابری به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده است استفاده کنند، ضمن اینکه تغییر کاربری این مراکز به صورت رایگان انجام می‌گیرد.
میقانی اذعان داشت: با فرارسیدن روز حمل و نقل از مسئولان شورای شهر گرگان و گنبدکاووس خواستاریم که با توجه به در خواست‌های قبلی سازمان برای نام‌گذاری یک خیابان، میدان و یا بلوار با عنوان حمل و نقل اقدام کنند و بهترین پیشنهاد ما برای انجام این کار میدان ترمینال و یا بلوار داخلی گرگان در مسیر آق‌قلا است، زیرا هر دو در مسیر حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی قرار دارند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول