اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی:

سرقت از مسافران اتوبوس مسافربری با آب‌میوه مسموم ناتمام ماند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: سارقی که قصد سرقت از مسافران اتوبوس مسافربری را داشت دستگیر شد.

سرقت از مسافران اتوبوس مسافربری با آب‌میوه مسموم ناتمام ماند
 قنبر مداحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز  با بیان اینکه سارقی که قصد سرقت از مسافران اتوبوس مسافربری را داشت دستگیر شد، اظهار کرد: این فرد سابقه‌دار با تزریق داروی خواب‌آور به داخل آب میوه قصد مسموم و بی‌هوش کردن مسافران را داشت که با هوشیاری یکی از آن نقشه‌اش نیمه تمام ماند.
وی افزود: با اطلاع دادن نقشه سارق توسط این مسافر به راننده اتوبوس که از تهران به سمت تبریز در حرکت بود فرد یاد شده در پلیس راه سعیدآباد تحویل ماموران پلیس راه شد.
مداحی ادامه داد: این سارق اهل بستان‌آباد و ساکن کرج بود که سال گذشته به همین روش تعدادی از افراد را مسموم و از آنها سرقت کرده بود.
حبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس حال عمومی این مسافران را خوب توصیف کرد و گفت: پس از اطلاع از این اتفاق مسافران سریعا به بیمارستان سینای تبریز منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: این سارق با دادن شربت به شش نفر از مسافران اتوبوس آنها را دچار مسمومیت دارویی کرده بود و قصد داشت پس از خواب آلود کردن این افراد اموال آنها را سرقت کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول