اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع):

کتاب "صحیفه رضوی" نگارش شد

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از نگارش کتاب صحیفه رضوی در استان قم خبر داد.

کتاب "صحیفه رضوی" نگارش شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،سید جواد جعفری در گردهمایی مشترک هیئت اجرایی و کمیته اجرایی دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با بیان این که باید سیره رضوی را بشناسیم و به جامعه بشناسانیم اظهار داشت: رسیدن به سعادت، کمال و رشد انسان‌ها از طریق ترویج فرهنگ و معارف رضوی در سطح جامعه مسیر می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: این جشنواره در راستای احیای معارف رضوی تمام همت و تلاش خویش را به کار خواهد بست.
وی تاکید بر آسیب‌شناسی این جشنواره و کاهش نواقص در دهمین دوره برگزاری تصریح کرد: با بررسی عملکرد و بررسی نواقص و کمبودها در ارتقای فعالیت‌های این جشنواره می‌کوشیم.
جعفری تبعیت از اهل بیت(ع) و پیروی از سیره زندگی ائمه اطهار (ع) را راهکاری برای نزدیکی به خداوند متعال اعلام کرد و افزود: دغدغه گسترش و احیای معارف رضوی امری است که جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) همواره به آن توجه داشته است.
در ادامه این نشست زهرا سروآزاد مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با بیان اینکه نهال جشنواره امام رضا(ع) اکنون بعد از گذشت ده سال به درخت تناوری تبدیل شده، یادآور شد: این جشنواره باید در ادامه راه به فاخری صاحب نام آن باشد.
وی جشنواره امام رضا (ع) را جشنواره‌ای بی‌بدیل در سطح کشور دانست و تصریح کرد: سایت شمس توس آیینه تمام نمای این جشنواره است که باید تمام نهادها و سازمان‌های همکار با جشنواره به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند و تمامی رویدادهای جشنواره موضوعی خود را برای انعکاس در آن ارسال کنند.
سروآزاد به تالیف کتاب ده ساله جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: تمام دوره‌های برگزاری این جشنواره در قالب کتابی به چاپ می‌رسد.
وی به نمایش آثار این جشنواره در نمایشگاه‌های مختلف کشور و به ویژه در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و ادامه داد: جشنواره امام رضا(ع) توانسته در ده سال برگزاری جریان رضوی را در جامعه جاری و ساری کند تا توجه همگان به سوی عالم آل محمد (ص) معطوف شود.
مسئول دبیرخانه جشنواره امام رضا (ع) ارادت مردم به ساحت قدسی آن امام همام را ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: باید در راستای تکریم این ارادت‌ها تمام همت و تلاش خویش را به کار بندیم.
در ادامه این نشست محمدرضا خیرآبادی مسئول کمیته ارزیابی و نظارت جشنواره امام رضا (ع) به نظرسنجی ۳ ‌هزار نفری در 45 برنامه موضوعی دوره 9 جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: این نظرسنجی نشان از تحقق 70 درصدی دستورالعمل‌ها و مصوبات جشنواره در دوره نهم دارد.
وی با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در نهمین دوره برگزاری اذعان داشت: در بعضی حوزه‌ها مثل اطلاع‌ رسانی نیازمند کار بیشتر هستیم که امیدواریم در دهمین دوره برگزاری اطلاع رسانی بیشتری داشته باشیم.
گردهمایی مشترک هیئت اجرایی و کمیته اجرایی دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به مدت سه روز با برگزاری هشت کارگاه پژوهشی چهارم دی‌ ماه به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام/م۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول