اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل:

تمرکز اصلی در ساخت مسکن مهر بر خود مالکین است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل گفت: هم اکنون بیشترین تمرکز ما در ساخت مسکن‌های مهر در استان اردبیل مسکن‌های مهر خود مالکین است.

تمرکز اصلی در ساخت مسکن مهر بر خود مالکین است
شهرام باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسکن مهر در شکل‌های مختلف به ویژه 99 ساله، خود مالکین و تفاهمنامه سه جانبه در حال اجراست و ما با احراز شرایط متقاضیان تلاش می‌کنیم بیشترین فعالیت مسکن مهر را در قالب خود مالکین ادامه دهیم.
این مسئول با بیان اینکه فاز دوم اجرای مسکن مهر از دو سال گذشته در استان اردبیل آغاز شده، بیان داشت: در برنامه‌ریزی‌های خود متعهد به ساخت 26 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری بودیم که با بازنگری در برنامه‌ها این ظرفیت به 31 هزار و 800 واحد افزایش یافته است.
باباخانی ادامه داد: تاکنون یک‌هزار و 736 واحد مسکن مهر به مناسبت‌های مختلف در این استان افتتاح و بیش از 10 هزار واحد در مرحله نازک‌کاری است.
وی سهمیه بیش از 31 هزاری واحدی مسکن مهر استان اردبیل را یادآور شد و ادامه داد: بخشی از این پروژه‌ها در سفر اخیر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استعداد 5 هزار و 900 واحد افتتاح و بهره‌برداری شد و بخش دیگر نیز در مرحله پی‌ریزی، اسکلت و دیوار چینی با پیشرفت 75 درصدی در حال اجراست.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل از پرداخت 300 میلیون تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان مسکن مهر خبر داد و افزود: این تنها قسمتی از هزینه‌های ساخت مسکن مهر است که بخشی دیگر نیز به واسطه آورده متقاضیان تامین می‌شود.
این مسئول از استمرار روند ثبت نام برای مسکن مهر در شهرهای استان اردبیل خبر داد و ابراز داشت: با استقبال از صنعتی‌سازی واحدهای مسکونی در حال حاضر 22 میلیون تومان وام برای این واحدها پرداخت می‌شود و ما از سوی دیگر در ساخت و سازهای عادی نیز هیچ مشکلی نداریم.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل در پایان سخنان خود  با اشاره به اینکه متقاضیان ثبت نام شده جدید به سرعت پالایش و اولویت‌بندی می‌شوند، خاطرنشان کرد: ما در برخی از شهرهای استان اردبیل با داشتن واحدهای مسکونی مازاد آماده‌ایم به سرعت با دریافت مبالغ آورده متقاضیان واحدهای مسکونی را به آنها واگذار کنیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول