اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه بزرگراه مشهد ـ شاندیز

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از روند تکمیل دو پروژه بزرگ راهسازی در خراسان رضوی بازدید کرد.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه بزرگراه مشهد ـ شاندیز
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی، علی نیکزاد در بازدید از روند اجرایی پروژه احداث بزرگراه مشهد ـ شاندیز اظهار داشت: با تکمیل مراحل نهایی، این محور در سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) افتتاح شود.
نیکزاد در این بازدید روند اجرای پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این پروژه با بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌های نوین در مراحل تثبیت بستر، بازیافت آسفالت و ساخت و نصب خودکار جدول انجام شده است.
وی افتتاح این مسیر را عیدی میلاد حضرت رضا (ع) به مردم استان و زائران بارگاه رضوی عنوان کرد.
در این بازدید حسن احمدی نوری، مدیرکل راه و ترابری خراسان رضوی در توضیحاتی درباره پروژه گفت: بزرگراه مشهد ـ شاندیز به ‌طول 11.550 کیلومتر و با هزینه‌ای افزون بر 140 میلیارد ریال آماده شده است.
وی ادامه داد: این پروژه بزرگ راهسازی با مدیریت مطلوب معاونت راهسازی اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی حدود یک سال زودتر از برنامه به اتمام می‌رسد.
وی افزود: این امر نشان می‌دهد ما می‌توانیم در راستای توسعه و آبادانی کشور با اتکا به دانش و همت نیروهای داخلی گام‌های بلندی برداریم.
وزیر راه و شهرسازی همچنین ضمن بازدید از پروژه توسعه بزرگراه مشهد ـ گلبهار بر لزوم اجرای سریع این پروژه برای استفاده ساکنان مسکن مهر گلبهار پس از تکمیل و تحویل فازهای اول و دوم آن تاکید کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول