اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نایین در مجلس:

طریق‌الرضا با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده طریق‌الرضا به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

طریق‌الرضا با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین حسنی شامگاه گذشته در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار داشت: شهرستان‌های خور و بیابانک و انارک همچنان به رغم مصوبه هیئت دولت از نعمت گاز برخوردار نیستند و این درحالی است که خط 11 سراسر گاز که قرار بود گاز را از مسیر این دو شهرستان به استان‌های سمنان و گیلان منتقل کنند به دلیل کمبود نقدینگی متوقف شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه با بروز این مشکل قرار است این پروژه از ابرکوه تا انارک اجرایی شود، گفت: در اجرای پروژه‌های هفته دولت امسال در شهرستان نایین سهم تعاونی‌های صنعتی و تولیدی بسیار برجسته بود.
نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروگاه برق در قالب تعاونی‌ها امسال در هفته دولت اجرایی شد، تصریح کرد: انتظار داریم با رفع مشکل این نیروگاه برق تولیدی آن در جریان مدار قرار گیرد.
وی بیان داشت: بخشی از مسیر فوق‌العاده مهم طریق الرضا یا همان جاده ولایت که از شهرستان خور و بیابانک عبور می‌کند به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی اجرایی می‌شود.
حسنی با بیان اینکه جاده جندق به گرمسار نیز که یکی از پروژه‌های استراتژیک است به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: پروژه مسکن مهر نایین با برخورد با پیمانکار خاطی با پیشرفت مطلوبی روبه‌رو بوده اما مشکل عدم مدرسه و مسجد آن هنوز رفع نشده است.
وی بیان داشت: به مظنور افزایش اشتغال‌زایی در شهرستان حدود 25 پروژه در حوزه صنعت و معدن به دلیل عدم وجود اعتبار 200 میلیارد تومانی هنوز اجرایی نشده است.
نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تدوین سند خشکسالی استان سهم شهرستان‌ها نیز لحاظ شود چراکه این اسناد محور تصمیم‌گیری دولت قرار می‌گیرند.
وی خواستار بازگرداندن سیاه کوه به دامان انارک شد و افزود: این منطقه حدود 15 سال است که در حوزه مدیریتی یزد قرار گرفته است و مردم منطقه برای چرای دام‌های خود با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند.
حسنی تصریح کرد: در شهرستان نایین 17 روستا و حدود چهار شهر با تانکر آبرسانی می‌شوند که ضروری است با تغییر استراتژی در تخصیص آب این کمبود برای شرب و صنعت برطرف شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول