اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان خبر داد:

حضور فعالانه همدان در نمایشگاه راه و شهرسازی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان با اشاره به برگزاری‌ نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی از تاریخ 26 تا 29 آذرماه از حضور فعالانه همدان در آن خبر داد.

حضور فعالانه همدان در نمایشگاه راه و شهرسازی
محمدعلی اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان برگزاری‌ نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته را فرصتی برای ارائه عملکردها به مردم دانست و افزود: مراجعان این نمایشگاه با طرح‌های نوسازی، بهسازی و بسته‌های حمایتی دولت برای بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی آشنا می‌شوند.
وی گفت: برگزاری نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته بهترین فرصت برای جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها به منظور توسعه نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری است.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان ادامه داد: نمایش اثرات نوسازی بافت‌های فرسوده شهری با رویکرد توسعه درونی، در نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی را شاهد و ناظر خواهیم بود.
وی ابراز کرد: نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی با تأکید بر جذب سرمایه‌گذاری برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی از تاریخ 26 آذرماه تا 29 آذرماه در مصلای امام خمینی تهران برگزار می‌شود.
اسدی گفت: تمام زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی عملکردها و نتیجه پروژه‌هایی که با مشارکت بخش خصوصی به سرانجام رسیده است را به نمایش می‌گذارند و شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان نیز برای اطلاع‌رسانی مطلوب نیز در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.
وی به نقش مؤثر برگزاری نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم و متخصصان اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه هرگز نباید فراموش کنیم که اطلاع‌رسانی رکن اساسی در موفقیت هر پروژه‌ای است، بر لزوم بازدید دانشجویان و متخصصان حوزه راه و شهرسازی از نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی تأکید کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول