اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

احداث چمن مصنوعی در پارک خلیج فارس آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از احداث چمن مصنوعی در پارک خلیج فارس آبپخش خبر داد.

احداث چمن مصنوعی در پارک خلیج فارس آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی پیش از ظهر امروز در بازدید از اماکن تفریحی آبپخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری آبپخش خدمت به مردم و جلب رضایت ایشان را یکی از مهم‌ترین اولیوت‌های کاری خود قرار داده و با تمام توان در راستای تحقق این هدف والا و مهم گام برمی‌دارد.
وی افزود: افزایش امکانات رفاهی و تفریحی شهر آبپخش یکی از نیازهای شهر آبپخش به شما می‌رود که مورد توجه جمع کثیری از شهروندان بوده و با تمام توان در این راستا گام برداشته‌ایم.
موسوی به احداث شهربازی در پارک خضراء آبپخش اشاره کرد و گفت: ایجاد شهربازی در پارک خضراء آبپخش به عنوان بزرگ‌ترین پارک تفریحی استان بوشهر یکی از خدمات مهم شهرداری آبپخش به شهروندان در نیمه نخست سال جاری بوده که رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.
شهردار آبپخش تصریح کرد: در ماه‌های گذشته شاهد انعقاد قرارداد فی‌مابین شهرداری و بخش خصوصی برای گسترش فضای شهربازی و پارک بادی شهر آبپخش بوده‌ایم و این امر گامی مهم در جهت توسعه فضاهای تفریحی در شهر آبپخش است.
موسوی ابراز داشت: هدف از انعقاد این قرارداد، ایجاد تنوع و رفاه حال دانش‌آموزان و کودکان آبپخش بوده و امیدواریم این امر رضایت شهروندان آبپخشی را به دنبال داشته باشد.
موسوی با بیان اینکه اجرای اصل 44 یکی از سیاست‌های دولت است،‌ خاطرنشان کرد: هدف از اصل 44 واگذاری منابع به بخش خصوصی است و شهرداری آبپخش با انعقاد قرارداد ایجاد و گسترش شهر بازی در آبپخش اجرای این طرح را کلید زده است.
این مسئول ادامه داد: در صورت مشارکت بخش خصوصی آمادگی آنرا داریم زمین ورزشی آسفالت خلیج‌فارس را برای تبدیل به چمن مصنوعی به بخش خصوصی واگذار کنیم و قدمی در راه گسترش فضاهای ورزشی شهر آبپخش برداریم.
شهردار آبپخش با بیان اینکه فضای سبز باعث نشاط و سرزندگی آن شهر می‌شود،‌ اذعان داشت: احیاء فضاهای سبز شهر آبپخش یکی از دستورات کاری شهرداری است و در این راستا در روزهای گذشته شاهد درخت‌کاری بلوار جدیدالاحداث انقلاب آبپخش و احیای فضای سبز پارک خلیج فارس بوده‌ایم.
موسوی تاکید کرد: خدمت به مردم یکی از شیرینی‌ها و لذت‌های مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به "جهاد اقتصادی" مزین کرده‌اند با تمام وجود در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان آبپخشی تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول