اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قلعه‌گنج از مسئولان خواستار شد

تامین جاده و آب آشامیدنی منطقه مارز قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم مسئولان و مدیران اداره‌های شهرستان، تامین جاده و آب آشامیدنی منطقه مارز قلعه‌گنج را به صورت ویژه در برنامه کاری خود قرار دهند.

تامین جاده و آب آشامیدنی منطقه مارز قلعه‌گنج
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری پیش از ظهر امروز در جمع مردم منطقه مارز از توابع شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: خیر و برکت در دنیای امروز در سواد، پست و مقام پیدا نمی‌شود بلکه شور حسینی موجب این خیر و برکت و منشا عاقبت به خیری است.
وی افزود: کشور ایران امروز در دنیا صاحب عزت و اقتدار است اما این عزت را رایگان به دست نیاورده‌، بلکه در این راه چند صد هزار شهید، چند هزار جانباز و ایثارگر داده‌ است.
امیری تصریح کرد: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی اعتراف کردند انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگوی بیداری اسلامی جهان قرار گرفته است و این به معنای ترس و واهمه از انقلاب ماست.
وی بیان داشت: ترس از بسیج و قدرت مردمی، دولت‌های مستکبر را به این امر واداشته است تا در مورد عزت و احترام ایران سخنی به زبان نیاورند.
امیری بیان کرد: در راه اعتلای این عزت و احترام جهانی سختی‌های زیادی را متحمل شده‌ایم اما حاصل آن نیز اقتدار ایران اسلامی بر بلندای قله‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و ... است.
وی عنوان کرد: امروزه جنگ، جنگ تن به تن و لشکر‌کشی نیست، بلکه جنگ نرم است، اما دشمن در مقابل فرهنگ و اعتقادات جوانان ایرانی شکست خورده، اما باید کار بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.
امیری خاطرنشان کرد: با همت جوانان غیور و دانشمند این مرز و بوم در تسلط بر هواپیمای جاسوسی آمریکا، دشمن در این جنگ نیز شکست خورده است.
وی اولویت اول منطقه مارز را جاده و آب آشامیدنی دانست و اذعان کرد: امیدواریم، مسئولان و مدیران اداره‌های شهرستان، خدمت‌رسانی به مردم این منطقه را به صورت ویژه در برنامه کاری خود قرار دهند.
امیری گفت: خدمات کشاورزی منطقه مارز باید در این منطقه به عنوان عامل مثبت و کوشا در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد.
به گزارش فارس، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در منطقه مارز با مردم روستاهای نم‌گاز، درکلات، رن، دلدر، راین‌قلعه و شهکهان دیدار کرد.
در این دیدار مردم به بیان مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند و ایشان نیز قول مساعد برای رسیدگی به مشکلات آنها را داد.
وی همچنین از مدیران اجرایی شهرستان خواست از آنجا که منطقه مارز کانون توجه دولت و سرآغاز تشکیل ستاد راهبردی جنوب بوده است، برای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه تمام تلاش خود را به کار گیرند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول