اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی:

تکمیل جاده جانالو ـ کلیبر 120 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تاکنون این شرکت برای احداث جاده جانانلو - کلیبر 127 میلیارد ریال هزینه کرده، گفت: برای تکمیل این پروژه 120 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

تکمیل جاده جانالو ـ کلیبر 120 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، ارسلان هاشمی از اهتمام ویژه این شرکت برای تکمیل این جاده استراتژیک و مهم خبر داد.
وی یادآور شد: جاده جانانلو ـ کلیبر در دو قطعه و به طول 40 کیلومتر به‌عنوان جایگزین جاده قبلی که در اثر آبگیری سد خداآفرین زیرآب رفته، احداث می‌شود که مقدار تعهد این شرکت 25.5 کیلومتر است. 
هاشمی افزود: شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی خود را متعهد می‌داند تا زمان بهره‌برداری کامل از این طرح به طور جدی پیگیر اجرای آن باشد.
مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی ضمن تأکید بر اهتمام ویژه این شرکت برای تکمیل این پروژه اظهار داشت: این پروژه در سال 76 کلنگ‌زنی شده بود اما تا زمان نخستین سفر استانی دولت به آذربایجان‌شرقی، کار چندانی برای آن صورت نگرفته بود و پیشرفت فیزیکی پروژه تا پایان سال 88 حدود 14 درصد بود در حالی‌که تا پایان آبان‌ماه سال‌ جاری پیشرفت فیزیکی این پروژه به بیش از 90درصد رسیده است. 
هاشمی از پیشرفت 90 درصدی این پروژه خبر داد و اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش همکاران و عوامل اجرایی، شاهد بهره‌مندی هر چه بیشتر اهالی از این پروژه باشیم.
مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تاکنون این شرکت برای احداث جاده جانانلو ـ کلیبر 127 میلیارد ریال هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه 120 میلیارد ریال اعتبار لازم است که با اختصاص و تکمیل کامل آن گام مهمی برای توسعه و عمران و آبادی منطقه برداشته خواهد شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول